Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2011 07:28 - Матрица V – търсене на духа Том I - 86
Автор: taidzi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1638 Коментари: 0 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Краят на галактическата Игра

 За краят на Играта на Земята от трета плътност сме говорили. Сега ще ви кажа нещо за края на галактическата Игра. Групата, която се занимава с физическия край на Играта са Висшите Аз на Природния Дух (т.е. Духа на Природата). Едновременно икнарниращите се Висши Аз са първите, които приключват Играта. МНОГО по-късно последователно инкарниращите се Висши Аз, според нивото, до което е напреднала тяхната група, приключват Играта на различни етапи, като влечугоподобните приключват последни. Те са най-устойчивите на духовен Напредък. Те предпочитат технологичните преживявания. Колкото по-технологична е последователно инкарниращата се раса, толкова по-дълъг период й отнема да се развие духовно. При все това, влечугоподобните евентуално също ще приключат своя цикъл и ще се придвижат напред.

Междувременно Природният Дух трупа свои преживявания и опит. Когато завърши своя цикъл, планетата, която обитава, ще се превърне в мъртва планета. Това не означава, че всички „мъртви” планети са светове преди това обитавани от Природен Дух. Съществуват множество планети, които са били създадени просто като складове за минерали от природните реалии. Те не са мъртви само защото на тях няма растения и животни. Те се използват за събиране на преживявания чрез минералите. Какво представляват ще узнаете, когато му дойде времето. Например Марс не е мъртва планета само защото е бил направена на нищо от империята Орион в далечното минало.

Когато нашата Слънчева система завърши своя цикъл, слънцето се превръща в нова и експлодира. Висшият Аз на слънчевата система (Природният Дух обитаващ слънцето), се придвижва към следващото ниво от своето развитие. Експлодиращото слънце сигнализира за края в тази система. Когато се стигне до края на галактическата Игра, експлодиращите слънца се превръщат в нещо обичайно.

Черните дупки са друго средство за почистване. Те всмукват в себе си цели системи с тяхната материя и енергия. Към края на галактическата Игра черните дупки[1] се появяват по-често и се превръщат в нещо обичайно. Много преди да стане това едновременно инкарниращите се Висши Аз ще са се оттеглили.

 

След играта : преглед, сравняване и споделяне

 Всички сте чували за това как „животът ти преминава пред погледа”, когато смъртта почука на вратата на икарнацията. Това е разкъсване на един от ДНК филтрите във вашето физическо тяло и ви дава възможност за кратко да се докоснете до инкарнационния „поток” (или нишка) на Висшия Аз относно тази конкретна инкарнация в истинска заплашваща със смърт ситуация. Това е бързият преглед на преживяванията на тази инкарнация, които се съхраняват във ВАШИЯ Висш Аз.

Когато вашата Финална Инкарнация е решила да призове всички останали инкарнации на този Висш Аз през Времевата Връзка да се върнат във Висшия Аз, той прекарва (относително) кратък период от време като прави преглед на опита и преживяванията на всички свои инкарнации. Това е поглед назад и сортиране на огромно количество безценна информация.

Този преглед от религията се нарича „съд”, за да предизвика у вас страх, защото когато се страхувате сте по-лесно контролируеми. Самите Висши Аз намират този преглед единствено за очарователен „интересно колко много животи си избрала да живееш като проститутка” или „какви бяха основните ти преживявания като член на СС през Втората световна война”. Това продължава известно „време” но помнете, че всъщност времето не съществува и вие разполагате с цяла вечност да се занимавате с каквото искате.

Висшите Аз избират ситуации, в които са централния герой за някои преживявания, а в други – като второстепенен герой, понякога са подтисника, а понякога – подтисканите. Някои Висши Аз предпочитат да преживеят много инкарнации с други Висши Аз, които са им приятели докато са в Играта. Ролите обаче се разменят многократно. Преживяванията се трупат. Само помислете колко има да си говорите с приятел, който е участвал с вас в нещо с ограничен мащаб в една инкарнация. (Представете си ако това става хиляди пъти по хиляди пъти.) И при това са на разположение звук, светлина, цветове, 3D и още.

Материалите, които издавам под чадъра на „Матрицата 5” нямаше да са възможни без помощта на други Висши Аз и техните инкарнации. Например без помощта на Вал те нямаше да бъдат издадени като книга и вие нямаше да можете да ги получите. Да, аз щях да съм ги написал и щях да съм ги споделил с неколцина близки приятели, но този материал е ДАЛЕЧ по-важен, за да се разпространи в толкова ограничен мащаб. Затова беше необходима мащабна комуникация и интернет. Има някои Висши Аз, които оказват привидно малка, но изключително важна подкрепа. Планирах края на Играта отдавна. Сега тази реалност е в ръцете ви. Почакайте докато вашият висш Аз види от какво се интересувате.



[1] Повече подробности за черните дупки ще намерите в книгата на Орис „Душата и космоса” (Бел.пр.)





Гласувай:
13



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: taidzi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1444199
Постинги: 284
Коментари: 885
Гласове: 3890
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930