Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2011 09:36 - Матрица V – търсене на духа Том I - 16
Автор: taidzi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1532 Коментари: 0 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Изборите, които прави Висшия Аз – земни и неземни инкарнации

Висшите аз, които са избрали земни инкарнации имат много по-сложен път отколкото останалите. Земната игра предполага блокиране на паметта за стотици инкарнации и едновременното преминаване през много различни тела, времеви периоди и др.

Висшите аз, които искат последователни инкарнации избират извънземно тяло – например от Андромеда. Щом то изпълни целта си и Висшия аз реши да продължи преживяването, той се ражда в ново тяло от Андромеда с незасегнати спомени – все едно си сменя дрехите.

Ако избере земния път, Висшия аз се развива много по-бързо, има да преодолява много повече препятствия и да преоткрие себе си. Това, че тези Висши Аз успяват да стигнат до Финална инкарнация показва, че това е възможно и за останалите. Въпреки това, много от Висшите аз отказват тази възможност и избират сигурния начин. В това няма нищо лошо. Няма място за осъждане. Всеки е свободен да избира своя собствен път.

Ако имате инкарнация, която е извънземна, можете да преминете към земни инкарнации по всяко време. Ако избере това, Висшият аз трябва да приключи другата инкарнация. Те си дават сметка за това преди да приемат предизвикателството. Емоциите и преживяванията за Висшия аз в този вариант са несравними.

Нашата задача тук на Земята е не да гледаме какво правят другите в своите инкарнации, а да открием кои сме в действителност и да се свържем с нашия Висш Аз, в който се намират всичките ни инкарнационни преживявания. Щом направите това, вече знаете посоката в която ВАШИЯТ Висш аз, ИСТИНСКИЯ ВИЕ се придвижва. Ето защо е много по-ценно да се вглеждаш навътре, вместо навън.

 

Извънземните Висши Аз

Какво ще стане с онези, които не са избрали земния път на инкарниране? Ще продължат да се развиват в своя бавен начин и след като тези със земните инкарнации отдавна са напуснали Играта.

Земята ще бъде върната към девственото си състояние и вече няма да е достъпна за тези извънземни като Земята, защото ще е извън фаза с тях. Висшите аз, които са влучегоподобни и др. ще продължат, докато достигнат духовно ниво, при което вече не искат да играят триизмерната игра. Извънземните групи са на различни нива на напредък – някои от тях са много  по-напреднали от другите. Те ще разберат, че сред Висшите аз включени в Играта няма губещи.

Макар, че извънземните са били много отдавна тук, земните хора се развиват много пъти по-бързо от тях – както светлинната скорост спрямо охлюва. Помнете – това си е техен избор – Законът за толерирането.

И така, кралицата на Орион евентуално ще напредне, но колко милиона години ще изминат докато стане това? За земните Висши аз това няма да има значение, защото тогава те ще бъдат заети другаде. Главен ключ за разбирането на структурата на играта е фактът, че извънземните планети напредват като единица, а земните – като индивидуалности.

Ако сте на друга планета – например Умо или Ера, ще установите, че всички са на приблизително едно и също ниво на развитие, което от гледна точка на земните е отегчително. Там няма истински индивидуалности като тези, които знаем на Земята. ТОВА Е ТЕХНИЯТ ИЗБОР. Глупостите за съобразяването са с извънземен произход и са донесени тук от онези извънземни, които са били и все още са тукашни обитатели и управляващи.

Не ви давам тази информация, за да създам определено отношение към извънземните Висши аз, а за да разберете своя път спрямо техния И да има над какво да помислите. Грижете се за СВОИТЕ преживявания/способности и оставете извънземните да се занимават с техните.

 

Други Висши Аз

Друга група Висши аз са онези, които избират да НЕ играят Играта. Единствено Монро споменава за тази група – в Далечни пътувания е описана срещата му с тях - блестящата форма, която изисква преклонение.

Висшите аз са независими и решават какво искат да направят, но веднъж взели решение то носи определени ангажименти, последици и облаги на ниво трето измерение. От описаното от Боб се вижда, че е срещнал Висш аз от тъмната полярност – те са центрирани в себе си.

След събирането на инкарнациите отново във Висшия аз, вече не можете да се измъквате по отношение на някои неща – например измамата. Вашите емоции са ясно видими за всички там. Радост, тъга, гняв се виждат по цветовете на аурата ви. Светенето е част от енергията на Висшия аз. Когато Боб отказа на Висшия аз изискваното от него преклонение, той се държи зле, но не се опитва да направи нещо лошо на Боб.

Ако отидете астрално до тази плътност, изглеждате много малки в сравнение с обитателите на това ниво. Това установих аз, когато отидох там и на много по-високи нива макар, че не съм срещал ориентиран към тъмните сили Висш аз, а друго същество (не питайте).

Висшите аз, които избират да навлязат в Играта като едновременно или като последователно инкарниращи се, са много по-напреднали от онези, които избират да не се инкарнират.  Да, едновременните са най-напредналите, но последователните са по-напреднали от неинкарниращите се. Онези, които не се инкарнират и не участват в Играта знаят това. Затова съществото не се е опитало да направи на Боб нещо лошо – то е знаело, че Висшия аз на Боб наблюдава.

Плътностите над трета съдържат огромно многообразие от същества и енергии, които ще ви удивят. Разбира се, вашият Висш аз има далеч по-големи познания за тях отколкото вие съзнателно имате (това отново е част от Играта). Чудесата на творението ви очакват щом завършите участието си в Играта.

 

 



Гласувай:
16



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: taidzi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1441679
Постинги: 284
Коментари: 885
Гласове: 3890
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031