Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2011 11:00 - Матрица V – търсене на духа Том I - 15
Автор: taidzi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3282 Коментари: 4 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Събудените Финални Инкарнации и съмненията в себе си

Много пъти читатели ме питат дали са Финална или Събудена инкарнация. това са хора, които не са готови за материалите на Матрицата 5, защото ако трябва да питате – отговорът е “не”. Тези хора все още търсят външно потвърждение за нещо, което може да им бъде дадено ЕДИНСТВЕНО от техния Висш Аз. Аз не мога да ви кажа точно къде сте, но мога да разбера къде НЕ СТЕ от въпросите, които ми задавате.

Други пък направо ми заявяват, че са Събудена Финална инкарнация. Това се разбира много лесно с помощта на някои въпроси относно техния Висш Аз. Освен това, няма смисъл събудената финална инкарнация да декларира това само заради едното обявяване. Почти всеки Събуден Висш Аз днес прекарва повечето от времето в наблюдения и събиране на последни преживявания.

Причината, поради която аз самия обявих себе си е проектът Матрицата V – безпрецедентен проект в земната история в трето измерение както от преди, така и след Атлантида поради краят на Играта и нуждата да се осигури изход за Висшите Аз на земните хора.  САМО тези финални инкарнации, които имат специална мисия свързана с това ще обявят себе си. Иначе те не го правят, а събират информация за своите Висши Аз.

Вие сте всичките си инкарнации  и сте някъде на пътя на своята Финална инкарнация. Цялата информация, която споделям тук ще бъде и ваша, когато дойде времето за това. Дотогава, бъдете щастливи с това, което сте.

 

Инкарнационни мисии и Висшия Аз

Всяка инкарнация има определена мисия. От ниските до древните нива тази мисия обикновено е центрирана около преживяванията посредством определено тяло. Особено при инкарнациите от ниските нива, духът е там само за пътуването, а тялото владее положението. Преживяванията се въртят около секса (да го правиш или да проповядваш против него) и прехраната (работа, религия, семейство).

Когато човек достигне Напредналите нива, духът упражнява повече контрол над физическото. Тогава възникват по-специфичните духовно ориентирани мисии. Напускането на стандартно приетото показва влияние на духа над тялото – да напуснеш стандартно изповядваната в твоя район религия заради някоя от Ню Ейдж или такава, която не се приема масово. За североамериканците това е будизмът и др. За азиатците – християнството. Тези неща карат човека да се чувства неудобно – това се дължи на вложените в тялото ДНК-команди да се подчиняваш/съобразяваш с Играта. Скъсването със стандартна религия е събитие за ниско или средно напредналите нива.

Да правиш онова, което ТИ искаш противно на желанията на семейството ти е борба на духа  за индивидуалност и нови преживявания.

Има мисии, които инкарнацията трябва и ЩЕ изпълни. Висшият Аз не допуска външна намеса в това отношение – например от типа преждевременна смърт. Освен това Висшият Аз ви осигурява физическите неща, които са ви необходими, за да изпълните мисията. Не можете да умрете преди да я изпълните. Помнете, че Висшият Аз е избрал времето/начина на смъртта ви преди да започне инкарнацията ви.

Импулсите подавани от Висшия Аз във връзка с изпълнението на мисията надмогват ДНК командите, които се опитват да подтискат духа.

Например аз получих работата, която ми осигуряваше свободното време, необходимо за да си изпълня мисията – информацията предадена чрез Матрицата. Не се съмнявам, че получих тази работа ЗАРАДИ необходимостта да бъде написана Матрицата V.

Матрицата V е била предвидена да излезе. Помня, когато Монро се опитваше да отпечата последната си книга. Той ни каза, че издател след издател са му отказвали, защото “публиката няма да може да се справи с материала”. Ето защо, каза той, е разводнил книгата до материала, който излязъл, за разочарование на мнозина. Жертвал съдържанието заради разпространението. Много от важната информация, която е написал, никога няма да излезе, но причината е защото не се е предвиждало той да я оповести. Той не е изневерил на мисията си. Онова, което е направил е безценно за онези, които са готови за него. Непълнотата няма да е свързана с Матрицата V, която отвежда отвъд материала на Монро. Появи се Вал Валериан и неговото издателство, който беше може би единственият, готов да публикува материала какъвто е. По дяволите с онова, което публиката може да приеме.

Матрицата не е написана, за да се приеме от публиката. Поради това, че нашите Висши Аз (моят и на Вал) си сътрудничат по този проект, Матрицата има читатели по цял свят. Тя трябваше да излезе по това време, когато има компютри, мигновени комуникации и когато Играта е в края си. Ако тя беше излязла преди 300 години, колко души щяха да узнаят за нея?  Това е пример за основна мисия станала реалност посредством сътрудничеството на Висши аз.

Мисиите са основни и второстепенни, но всички те са преживявания, които Висшият Аз иска. Пътят на всеки е индивидуален. Трябва да видите в своя Висш Аз какъв е ВАШИЯТ път на преживявания. Вгледайте се в живота си и разберете. Кое събитие просто се е изпречило пред вас? Кое е променило вашия живот и възгледи? Открийте ги и ще откриете какво е направил вашият Висш Аз.

 





Гласувай:
17



1. rebellion - Много добро е описанието на разл...
23.01.2011 11:13
Много добро е описанието на различните нива от инкарнации ! В същия смисъл го казвах на една от блогърките , запленена от религията ! Има време за всеки да се научи !
цитирай
2. taidzi - 1. rebellion
23.01.2011 11:20
Пътищата са много , краят - единствен , rebellion .
цитирай
3. rebellion - Пътищата са много, краят - единс...
23.01.2011 11:26
taidzi написа:
Пътищата са много , краят - единствен , rebellion .

Но има пътища и пътища . Някои са многострадални , други - по-плавни ! Избор !
цитирай
4. taidzi - 3. rebellion
23.01.2011 11:30
Нека не ставаме съдници , rebellion . Ако си следил внимателно предните части , трябва да си разбрал - няма грешни избори . Има учене чрез преживяването в триизмерното пространство .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: taidzi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1444196
Постинги: 284
Коментари: 885
Гласове: 3890
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930