Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2010 18:09 - Мисловната сила по Ани Безант (30)
Автор: taidzi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 15510 Коментари: 57 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Силата на съвместната мисъл

Че голяма мощ може да се постигне от съвместната работа на различни хора с обща цел, се признава не само от окултисти, но и от всички, които имат известни познания върху науката за ума. В някои християнски общности съществува обичай преди изпращането на проповедническа мисия за някъде, тя да бъде предшествана от конкретно и настойчиво мислене. Например, малка група римо-католици се събират в продължение на седмици и месеци преди изпращането на мисията и подготвят почвата, където ще работят, като си представят мястото, мислят за себе си като за пребиваващи вече там, мислят усилено върху някоя църковна догма. По този начин те създават мисловна атмосфера в областта, което благоприятства разпространението на римо-католическите учения, тъй като възприемчивите умове биват подготвени да търсят знания от тях. Мисловната работа ще бъде подпомогната от допълнителната помощ, която дава молитвата - една друга форма на мисловна работа - разпалвана от религиозна обич.

Група от сходно мислещи хора, като например теософите, могат да направят много за разпространението на теософските идеи в тяхната собствена околност, ако се съгласят да отделят по десет минути всеки ден за мислене върху някое теософско учение. Не е необходимо те да са на едно място, ако умовете им са заедно. Да предположим, че една такава група реши да мисли върху прераждането ежедневно по десет минути в продължение на три или шест месеца - мощни мисъл-форми ще изпълнят избраното място и идеята за прераждането ще се зароди в умовете на значителен брой хора. Тогава ще се появят въпроси, ще бъдат потърсени книги по въпроса и последвалата по въпроса след подобно подготвяне на почвата сказка, ще привлече не малко заинтересована публика. Успех, далеч надминаващ вложените физически усилия, се постига там, където ревностни мъже и жени се сдружават в подобна умствена пропаганда.

 

 

Послеслов

Така можем да се научим да използваме тези велики сили, вложени във всеки от нас, като ги използваме за по-добро. Когато ги използваме, те се увеличават, докато един ден с изненада и радост открием каква велика сила за служение сме притежавали.

Нека се помни, че ние непрекъснато използваме тези сили несъзнателно, необмислено и ограничено като така въздействаме за добро или зло на всички, които ни придружават в нашия жизнен път. Настоящата книга има за цел да накара читателя да употребява тези същите сили съзнателно, настойчиво и усилено. Ние не можем да спрем да мислим въобще, мисъл-струи пораждаме, колкото и слаби да са в даден момент. Ние в ъ з д е й с т в а м е на околните, независимо дали искаме или не; единственият въпрос, който трябва да разрешим е дали да го правим за добро или за лошо, слабо или силно, безцелно или с определена цел. Ние не можем да избегнем мислите, докосващи се до нашия ум, но можем да изберем кои да приемем и кои да отхвърлим. Ние въздействаме и на нас ни се въздейства, но можем да въздействаме на другите за тяхно добро или зло, на нас може да ни въздейства доброто или злото наоколо. Тук се крие нашият избор, избор, който е много важен и за нас самите, и за света:

Избери добре; защото твоят избор

е кратък и все пак вечен.

 

Мир на всички същества

  Край

 

 



Гласувай:
24



1. sezoni - Каква мислиш е силата на мисълта ...
19.12.2010 18:34
в какво се изразява ?
цитирай
2. taidzi - 1. sezoni
19.12.2010 18:37
Тя е в средата на триединството : Съзнание - Мисъл - Форма . Разгледано така , силата й е да твори формите в проявеното Съзнание .
цитирай
3. sezoni - Силата на мисълта ...
19.12.2010 19:10
се изразява в това , че оказва влияние на настроението , но не съм съгласна , че може да въздейства на околните , защото е лично възприятие
цитирай
4. sezoni - особено ,
19.12.2010 19:12
да уточня, в случаите когато го има прозрението
цитирай
5. sezoni - всъщност хората които имат прозрението
19.12.2010 19:14
не позволяват да бъдат манипулирани
цитирай
6. sezoni - защото
19.12.2010 19:16
повече слушат и наблюдават преди да кажат нещо или да имат някакво отношение
цитирай
7. sezoni - казват че гениите бавно мислят
19.12.2010 19:20
аз бих казала че не бавно мислят а повече време им трябва да обмислят защото разполагат с много информация
цитирай
8. sezoni - тези които бързо изразяват мислите си
19.12.2010 19:28
казват много неща които нямат смисъл и значение и са повъхности в начина на мислене от липсата на по - подробна осведоменост по-даден въпрос ,точно на този тип хора може да се окаже някакво влияние при което мисълта може да има сила , полезно е хората да са достатъчно умни да не се подават на манипулации
цитирай
9. sezoni - силата на мисълта
19.12.2010 19:31
трябва да осмисля начина на живот , не да го пропилява като го обезсмисля
цитирай
10. sezoni - осмисляш ли ...
19.12.2010 19:35
осмисляш ли това което ти казах или темата вече ти е безинтересна
цитирай
11. taidzi - Не бях в профила си за известно вр...
19.12.2010 19:42
Не бях в профила си за известно време .
цитирай
12. taidzi - се изразява в това, че оказва вли...
19.12.2010 19:44
sezoni написа:
се изразява в това , че оказва влияние на настроението , но не съм съгласна , че може да въздейства на околните , защото е лично възприятие

Лично е, но не забравяй, че сме в едно мисловно поле . Което означава, че е автономно лично, не изцяло.
цитирай
13. taidzi - С 4, 5 и 6 съм съгласен
19.12.2010 19:45
С 4, 5 и 6 съм съгласен
цитирай
14. taidzi - казват много неща които нямат см...
19.12.2010 19:46
sezoni написа:
казват много неща които нямат смисъл и значение и са повъхности в начина на мислене от липсата на по - подробна осведоменост по-даден въпрос ,точно на този тип хора може да се окаже някакво влияние при което мисълта може да има сила , полезно е хората да са достатъчно умни да не се подават на манипулации

Само умът не е достатъчен , за да не се поддадеш на манипулация, трябва да е развита и сетивността .
цитирай
15. taidzi - трябва да осмисля начина на живот, ...
19.12.2010 19:47
sezoni написа:
трябва да осмисля начина на живот , не да го пропилява като го обезсмисля

Добре , така е, това се отнася и за съществуването на другите нива .
цитирай
16. taidzi - осмисляш ли това което ти казах или ...
19.12.2010 19:48
sezoni написа:
осмисляш ли това което ти казах или темата вече ти е безинтересна

Вече показах, че не ми е безинтересна , само трябваше малко търпение до появата ми !
цитирай
17. malchaniaotnadejda7 - Благодаря ти...
19.12.2010 19:55
Осъзнатият избор на добротворчество е пътя към нас самите. Вярвам в този път. Открием ли себе си, ще бъдем за другите.
цитирай
18. taidzi - Осъзнатият избор на добротворч...
19.12.2010 20:00
malchaniaotnadejda7 написа:
Осъзнатият избор на добротворчество е пътя към нас самите. Вярвам в този път. Открием ли себе си, ще бъдем за другите.

Да си пожелаем успех в този път , защото така ще помогнем на всеки .
цитирай
19. sezoni - лично мнение
19.12.2010 20:43
само като разговор сме в едно мисловно поле , закъснях с отговора по - причина защото ме замисли за другите нива , предполагам ще уточниш кои са тези нива , за да не си пропилявам времето да мисля за нещо несъществено
цитирай
20. taidzi - само като разговор сме в едно мис...
19.12.2010 20:45
sezoni написа:
само като разговор сме в едно мисловно поле , закъснях с отговора по - причина защото ме замисли за другите нива които нямат смисъл , предполагам ще уточниш кои са тези нива които не са съществени , за да не си пропилявам времето да мисля за нещо несъществено

Астрално, ментално , причинно , интуитивно, монадично , божествено и т.н . Всичко има своя смисъл, sezoni .
цитирай
21. sezoni - мислите които те осмислят като личност са съществени
19.12.2010 20:59
мислите които ти помагат да изграждаш своето щастие са също съществени
цитирай
22. taidzi - мислите които ти помагат да изгр...
19.12.2010 21:01
sezoni написа:
мислите които ти помагат да изграждаш своето щастие са също съществени

Въпросът е - до къде се простира съзнанието ти ? Там е ключа на щастието . Някои са щастливи например да работят и имат семейство, но това ли е еталона ? Нещата са доста по-всеобхватни , с тази мисъл ти изредих останалите нива .
цитирай
23. sezoni - еталона ...
19.12.2010 21:10
зависи от стандарта за качеството на мисълта кое мислиш определя дали точно тези мисли при реализация ще усмислят начина ти на живот
цитирай
24. taidzi - зависи от стандарта за качеството ...
19.12.2010 21:13
sezoni написа:
зависи от стандарта за качеството на мисълта кое мислиш определя дали точно тези мисли при реализация ще усмислят начина ти на живот

Да, но ти го ограничаваш само в рамките на плътното физическо ниво. Получава се една ограничена картина на мисълта и нейните производни .
цитирай
25. sezoni - мисълта не е ограничена ...
19.12.2010 21:21
когато се опитваш да стигнеш до прозрението
цитирай
26. taidzi - когато се опитваш да стигнеш до п...
19.12.2010 21:24
sezoni написа:
когато се опитваш да стигнеш до прозрението

Това е относително - не е ограничена само ако не си поставяш зони-граници на съзнанието . Много са хората , мислещи, че са стигнали до познание , но ако имаха скромността , нужна за този дълъг път - щяха да разберат , че са още далеч от него . Човешката история е пълна с такива примери . http://taidzi.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/07/01/koi-e-golemiiat-vypros-na-koito-triabva-da-otgovorim.570491
цитирай
27. sezoni - прозрението ...
19.12.2010 21:28
ето това е което определя еталона на качествените мисли в съзнанието
цитирай
28. taidzi - ето това е което определя еталона на ...
19.12.2010 21:29
sezoni написа:
ето това е което определя еталона на качествените мисли в съзнанието

Много добре . Проблемът е само, че на Земята напоследък рядко има истински прозрения . Прочете ли постинга ми от линка ? Интересно е какво ще кажеш за него .
цитирай
29. sezoni - като асоциация
19.12.2010 21:44
относителното мe затруднява мисловната дейност по- причина защото ми се налага да обмислям въпроса като вариянти , ще ми трябва повече време за да стигна до обективната истина която е прозрението
цитирай
30. taidzi - относителното ми затруднява ми...
19.12.2010 21:46
sezoni написа:
относителното ми затруднява мисловната дейност по- причина защото ми се налага да обмислям въпроса като вариянти , ще ми трябва повече време за да стигна до обективната истина която е прозрението

В такъв случай си наясно със себе си .
цитирай
31. sezoni - сега ще го прочета
19.12.2010 21:48
ще помисля и ще ти отговоря
цитирай
32. taidzi - ще помисля и ще ти отговоря Добре, ...
19.12.2010 21:49
sezoni написа:
ще помисля и ще ти отговоря

Добре , очаквам мнение .
цитирай
33. drakulla - Днешните
19.12.2010 22:24
"силни на деня" се страхуват неимоверно много от съвместната мисъл. Затова се използват всякакви средства да се разединяват хората, но духовното възраждане е в ход.
цитирай
34. taidzi - "силни на деня" се ст...
19.12.2010 22:26
drakulla написа:
"силни на деня" се страхуват неимоверно много от съвместната мисъл. Затова се използват всякакви средства да се разединяват хората, но духовното възраждане е в ход.

Съвсем адекватно мнение , покриващо се и с моето . Благодаря за взетото отношение , време е да се разбере от още хора .
цитирай
35. injir - ,,Мир на всички!,,
19.12.2010 22:27
,,Мир на всички!,,
цитирай
36. taidzi - , , Мир на всички!, , Мир и Любов от мен ...
19.12.2010 22:29
injir написа:
,,Мир на всички!,,

Мир и Любов от мен !
цитирай
37. sezoni - Как се е оформила вселената ?
19.12.2010 23:49
Вселената научно се е оформила от многото взривове на звезди , нашата галактика също се образувала от взрив на звезди . Мисля си, особено вечер когато е тъмно , когато виждам звездите , мисля си, колко е голяма вселената и колко много небесни тела има , които се реят в пространството в безтегловност, като някои от тях са в гравитация . Мисля си как обикаляме около слънцето и се чувствам миниатюрна, като прашинка от целия космос .Помислих си ,че може да съм като прашинка, но съм мислеща прашинка и , че точно това усмисля съществуването ми . Разбрах с времето ,че смисълът на живота се състои в щастието и започнах да разглеждам въпроса за щастието , чрез психоологията и философията , и колкото повече се вглъбявах в несъзнанието , толкова повече разбирах причините ,защо хората имат толкова неосмислен начин на живот и стигнах до извода,че мисловната функция на мозъка им не е развита, защото за да мислиш правилно се изискават много умения , както знаеш, е доказано , че умните хора , особено гениите, имат повече гънки на мозъка ,как кажи ми ще разсъждават правилно хората , как ще взимат правилни решения , как ще имат правилно отношение , тоест как ще имат еволюция на съзнането , когато нямат качествена мисловна дейстност, която да оформи и развие мозъците им .Разбрах , че точно това е причината хората да са глупави . Когато говориш на някой да го вразумиш,като го замислиш за същественото,той е незаинтересован, защото не използва целия потенциал на мозъка да разсъждава . Знаеш ли какво си мисля , че мозъкът е основния орган,който трябва да се развива правилно . Физиологически ние израстваме вегетативно , може да се каже ,но в зависимост от това в каква степен сме развили мозъка си , зависи и еволювията на съзнанието. Казваш , че хората са програмирани роботи , роботи са , защото не могат да мислят. Контрол над умовете им има когато ги използват за лични цели,за интересите на тарикатите, които също са недоразвити мозъци .Качеството на ума ...
цитирай
38. taidzi - 37. sezoni
19.12.2010 23:54
Един момент - всеки знае за важността на мозъка в тялото , но колко ли знаят, че той е програмиран с такъв нисък капацитет от генетичните създатели на човешкия род ? И се пита - а защо ?
цитирай
39. sezoni - Качеството на ума ...
19.12.2010 23:58
постига висшите нива на битието . Проблема е , че за да се изгради висшите нива на битието е нужно хората да мислят качествено , но с тези недоразвити мозъци незнам как ще стигнат до еволюция на съзнанието
цитирай
40. taidzi - постига висшите нива на битието. ...
20.12.2010 00:00
sezoni написа:
постига висшите нива на битието . Проблема е , че за да се изгради качествено битите е нужно хората да мислят качествено , но с тези недоразвити мозъци незнам как ще стигнат до еволюция на съзнанието

В предния коментар казах нещо за мозъка и развитието му . Което не значи, че трябва да се скръстят ръце в знак на примирение със ситуацията .
цитирай
41. amrita - Сезони, ако позволиш малко да се намеся :)
20.12.2010 00:10
sezoni написа:
Разбрах с времето ,че смисълът на живота се състои в щастието и започнах да разглеждам въпроса за щастието , чрез психоологията и философията , и колкото повече се вглъбявах в несъзнанието , толкова повече разбирах причините ,защо хората имат толкова неосмислен начин на живот и стигнах до извода,че мисловната функция на мозъка им не е развита, защото за да мислиш правилно се изискават много умения , както знаеш, е доказано , че умните хора , особено гениите, имат повече гънки на мозъка ,как кажи ми ще разсъждават правилно хората , как ще взимат правилни решения , как ще имат правилно отношение , тоест как ще имат еволюция на съзнането , когато нямат качествена мисловна дейстност, която да оформи и развие мозъците им .Разбрах , че точно това е причината хората да са глупави . Когато говориш на някой да го вразумиш,като го замислиш за същественото,той е незаинтересован, защото не използва целия потенциал на мозъка да разсъждава . Знаеш ли какво си мисля , че мозъкът е основния орган,който трябва да се развива правилно .


Смисълът на живота е малко по-всеобхватен от простичката аксиома на щастието. Правилното разбиране на това аккво е щастие, може би ще те доведе до въпроси, над които не си помисляла до този момент. Прекрасно и полезно е да усъвършенстваме и развиваме мозъка, но това не е динствения ни орган. Всъщност истинското усещане за щастие идва от цялото ни тяло и от осмислянето на това тяло, когато го съизмерим с вселената.
Когато юркаш някой тарикат да мисли - опредделено постигаш обратен ефект - този на заинатяването!

Разсъждавай върху научните открития - там има толкова много храна за мозъка, но позволи и на сърцето ти да усети тази храна, а когато смесиш всичко и погледнеш дълбоко, дълбоко в себе си, отказвайки се от това да гледаш и съдиш другите ще разбереш какво ознава щастие, ликуване на духа ти и съзнание. Има и още нещо! Понякога постъпката на някой ни се струва глупава, но тя е глупава за нас и нашата преценка.
цитирай
42. sezoni - Всички хора знаят , че имат мозъци ...
20.12.2010 00:12
но не знаят , че трябва да ги развиват , чрез мисловна дейност . Еволюцията на съзнанието зависи не от генетиката ,защото всички хора се раждат с еднакви мозъци , а в зависимо от това дали са положили нужните усилия за да стигнат до максималните възможности на мозъчната дейност
цитирай
43. taidzi - Ами,
20.12.2010 00:16
осъзнавайки цялото , в това число и тялото ( което е далеч по-фантастично творение, отколкото хората са накарани да повярват ) - неизбежно стигаме да тази дълбочина на погледа , за който говориш и който ни е нужен за познанието !
цитирай
44. taidzi - Сезони ,
20.12.2010 00:17
но как да знаят, след като всекидневно им се предлага "храна-боклук", а не тази , от която истински имат нужда ?
цитирай
45. taidzi - Приключвам за днес с блога, ще от...
20.12.2010 00:45
Приключвам за днес с блога , ще отговоря на евентуални мнения утре . Лека нощ .
цитирай
46. sezoni - amrita
20.12.2010 00:51
Живота ни има смисъл тогава когато сме постигнали щастието . Невъзможно е да постигнеш щастие без да имаш прозрението за това какво всъщност е щастие . Прозрението се постига , чрез мисловна дейност , по този въпрос мисля достатъчно съм казала в блога на тази тема .Не си ме разбрала правилно . Изобщо в случая не става въпрос за елементарните познания които имаме за усета на сетивата , защото съм на ясно , че щастието е комплексна взаимозависимост .Неправилно интерпретираш с изказването за юркане .Възпитано е да си кажеш мнението , който е умен ще те разбере , който е глупав си е негов проблем до момента в който евентуално по някакъв начин оказва влияние на личния ми живот .Глупаво ми изглеждат този тип хора които се инатят като малки деца , вместо да се поучат, за да имат някакъв напредък.Мисля , че трябва да преосмислиш всичко което съм казала , защото това което казах е , че мозъците на повечето хора са недоразвити защото не разбират даже и смисъла на това което им се казва , защото по - лесно е да се правят интерпретации .
цитирай
47. amrita - мила,
20.12.2010 03:46
защо се хвърляш така с главата напред в спор, който е тъй ненужен?
Аз не отричам изказванети ти, нито го преценявам за неправилно, просто ти предлагам още малко дълбочина на погледа.
Смисълът на живота..е тема, която не бих могла да обсъждам с теб, защото просто няма да ме разбереш правилно, а аз определено не желая това.
усета, за който ти казвам е едно доверие в истинската същност, това е гласа на нашия дух, а той е навсякъде - мозък, сърце, дробове. За "правилна" медитация да речем не трябва само мозъкът ти да е спокоен, а също така да успокоиш сърцето си, да урегулираш дишането си...
Мозъците на повечето хора не са развити правилно, защото липсва у тях волята да го сторят и защото много рядко се замислят за състоянието на собствените си органи и дали функционират правилно.
Не правя интерпретация на казаното от теб, предлагам ти още няколко компонента, над които да обърнеш внимание ако желаеш да го направиш, разбира се.
За мен няма глупави и умни хора, аз не деля и не осъждам никого...опитвам се да приемам хората, такива каквито са и се стремя към истинската им същност, която често е засенчена от груби прояви на Егото. Защото аз и ти сме едно, сезони. Аз съм теб и ти си мен. Да си позволявам да интрпретирам теб или да ти налагам, каквото и да било, означава да го правя със себе си, а аз не искам да си го причинявам.
Прегръщам те и ти желая хармония в сърцето, което също е хубаво да развиваме и обогатяваме, защото то е връзката с Енергията на Любовта, която сътворява световете - безусловната Любов!
Намирам за прекрасно и горещо приветствам това, че разсъждаваш и търсиш своите отговори, защото всеки, до чиято истина се докоснеш пречиства душата ти и отваря пътя на съзнанието ти.
До нови срещи!
цитирай
48. taidzi - sezoni
20.12.2010 08:35
Прочетох едно изречение в последния твой коментар , което ми каза много "Възпитано е да си кажеш мнението , който е умен ще те разбере , който е глупав си е негов проблем до момента в който евентуално по някакъв начин оказва влияние на личния ми живот ."
цитирай
49. kikowsky - Да, всяко начинание
20.12.2010 09:27
трябва да се предхожда от направата на магия, за да го бъде.
цитирай
50. анонимен - Viarvam v silata na misalta
20.12.2010 10:11
Viarvam v silata na obshtata molitva.Znam,che horata ,koito se moliat na golemi grupi ,hvanati za raze i v krag,sa mnogo po-silni.Moje bi vsichko tova e v osnovata na tanza-horo.Moje bi po tozi nachin,hvanati za raze na horoto,horata sa si pridavali sila,viara i optimizam.Zamislete se,zashto dumata hora,ima dve znachenia/samo edno udarenie gi razgranichava/Shastieto i neshtastieto sa po-zarazni ot nai-zaraznata bolest.Ako imate okolo sebe si hora optimisti ,dori i ot nai-otchaian optimist,mojete da se prevarnete v edin jizneradosten pechelivsht.Rabotete ejednevno varhu izgrajdane na sobstvena sila misal ,pod formata saznanie-misal-forma.Taka shte pomognete na blizkite si i priatelite si, bez da im nalagate sobstveno mnenie-te sami shte vi pomoliat za tova.Opitaite i shte ostanete dovolni.
цитирай
51. sezoni - Добро утро amrita ...
20.12.2010 10:34
Смисълът на живота ... със сигурност ще те разбера , когато ми кажеш какво е същественото което мислиш , че усмисля живота . Моето мнение е както казах е , че живота ни ще има смисъл когато се изграждаме като личности с максимален потенциал от качества , за да стигнем до максимума на еволюцията което може да достигне съзнанието , което ще ни помогне да стигнем до прозрението за истинския смисъл на щастието , за да се стремим да го постигнем . Специално за медитацията , чрез мисълта се опитвам да възстановя хармонията което е релакс
цитирай
52. sezoni - Добро да е утрото taidzi с красива мисъл ...
20.12.2010 11:10
Прочетох едно изречение ...Какво мислиш за причините , които оказват влияние на личния живот
цитирай
53. taidzi - Прочетох едно изречение. . . Какво ...
20.12.2010 11:36
sezoni написа:
Прочетох едно изречение ...Какво мислиш за причините , които оказват влияние на личния живот

Причините - голяма част от тях се коренят в останалите инкарнации , които имаме. Който е успял да разбере есенцията от своите прераждания може да си състави далеч по-цялостна картина на конфигурацията , наречена личен живот .
цитирай
54. liliyanaandreeva - и ЧЕ ГЕВАРА...
20.12.2010 12:47
...така мислеше!...
цитирай
55. sezoni - Личен живот ...
20.12.2010 13:49
Когато мислено се опитваме да намерим истината за същественото , което може да усмисли начина ни живот се затрудняваме , защото има много варианти които казват, аз съм истината за това което ще усмисли живота ... Как може да разберем коя е обективната истина
цитирай
56. taidzi - Когато мислено се опитваме да на...
20.12.2010 13:52
sezoni написа:
Когато мислено се опитваме да намерим истината за същественото , което може да усмисли начина ни живот се затрудняваме , защото има много варианти които казват, аз съм истината за това което ще усмисли живота ... Как може да разберем коя е обективната истина

Нали ти казах - ако знаеше за другите си инкарнации, щеше да си отговориш много по-пълно на въпроса за сегашния ти живот и личното щастие , което в края на краищата е свързано с това на другите . Ами го каза много добре - аз съм ти и ти си аз , докато се възприемаме като отделни елементи - няма и пълно щастие .
цитирай
57. valena - Убедена съм в силата на мисълта к...
20.12.2010 20:42
Убедена съм в силата на мисълта както в индивидуален, така и в колективен план. Колективната мисъл като концентрирана колективна енергия носи голяма сила. Би било добре това да се използва за каузи, които си заслужават.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: taidzi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1441705
Постинги: 284
Коментари: 885
Гласове: 3890
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031