Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2011 07:19 - Матрица V – търсене на духа Том I - 83
Автор: taidzi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1826 Коментари: 1 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Матрицата V – Наръчник или „Библия”?

Когато написах материалите за Матрицата V имах предвид да се получи нещо като наръчник с моите преживявания и опит. Мнозина читатели НАИСТИНА я виждат по този начин. Има обаче и такива, които се опитват да я превърнат в своя Ню Ейдж религия – в нещо като библия. Това означава, че те все още са в средно-Напредналите нива и все още имат нужда от външен контрол.

Един читател във форума (докато този форум съществуваше) се опитваше да убеди останалите да следват Матрицата и се безпокоеше, защото аз не исках да бъдат негов учител. ТОЛКОВА е лесно за земните хора да развалят всичко, до което се докоснат поради ДНК командите заложени в тях и поради своето ниво на развитие. ИСТИНСКАТА индивидуалност ги плаши. Не можете да напреднете до 4-та плътност обаче, ако не започнете да функционирате като индивид. Това със сигурност се случва при вашата Финална Инкарнация.

Други пък искат да отдадат силата си на мен, а аз НЕ я искам! Има достатъчно много хора, които биха били щастливи да отнемат вашата сила. Земните хора са винаги готови да отдадат силата си на външни лица  и просто не знаят какво да направят, ако се окаже, че този някой НЕ я иска. Започват да играят ролята на жертви, за да ме превърнат в свой учител. При мен това НЕ може да мине. Ето защо казвам, че Матрицата V е за МНОГО Напреднали и Финални Инкарнации. Ниските нива - при все, че могат да извлекат за себе си много полезна информация оттук, ВИНАГИ искат да се прекланят пред някой отнемащ силата учител (в тях има твърде много флуорид/аспартам, съчетани с не-достатъчно-Напреднал дух).

Пътят на всеки един е уникален за неговия висш Аз. Моите преживявания са си мои и вие може да не преживеете много от нещата, които преживявам аз. Това зависи от ВАШИЯ висш Аз. Някои от написаните в Матрицата неща са за реалности и плътности, които са фиксирани – например библиотеката на ниво 27 (макар, че тя ще съществува ограничен период от време). Появата на Висшите Аз е друга фиксирана реалност, както е показано на корицата на книгата. Вие ТРЯБВА да намерите СВОЯ път и СВОИТЕ преживявания. Матрицата V не е библия. Тя е наръчник. Използвайте я като такъв и ще можете да напреднете по-нататък и по-бързо. Не се насилвайте да правите и бъдете това, което все още не можете да бъдете и направите. Наслаждавайте се на СВОЯТА инкарнация. Вашият Висш Аз има голяма полза от вашето прочитане на Матрицата и тази информация СЕ използва от вашите Напреднали и Финална Инкарнация някъде във „времето”.

Всички сме на различен етап от пътя на своя висш Аз и това, което работи за ВАС може да не работи за друг на НЕГОВИЯ етап. Според мен хората могат да дадат съвет от своята гледна точка, но НЕ да нареждат нещо на другите и да ги карат да се съобразяват. Всеки индивид трябва да открие своя индивидуален Път. Можете да им дадете съвет, но ако не го приемат трябва да ги оставите там, където са. Ценете индивидуалността, а не конформността.





Гласувай:
15



1. aqualia - Ценя много това:
12.04.2011 09:15
"Всички сме на различен етап от пътя на своя висш Аз и това, което работи за ВАС може да не работи за друг на НЕГОВИЯ етап. Според мен хората могат да дадат съвет от своята гледна точка, но НЕ да нареждат нещо на другите и да ги карат да се съобразяват. Всеки индивид трябва да открие своя индивидуален Път. Можете да им дадете съвет, но ако не го приемат трябва да ги оставите там, където са. Ценете индивидуалността, а не конформността."
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: taidzi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1444936
Постинги: 284
Коментари: 885
Гласове: 3890
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930