Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2011 08:40 - Матрица V – търсене на духа Том I - 2
Автор: taidzi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1693 Коментари: 0 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

2.

 

Златното издание на Матрицата V е финалният етап от проекта Матрицата V. Висшите Аз, включени в този проект са го предвидили като събитие с 2 фази. Книгата съдържа стотици ключове, които читателите ще използват за своя напредък. Само събудените финални инкарнации ще могат да обработят изцяло дадената в книгата информация. Останалите ще я използват според своето ниво на напредък. Независимо от това, дори просто прочитайки книгата, вие ще дадете на своя Висш Аз ценна информация, която той ще предаде на избрани свои инкарнации.

Белият дом сега е зает от президент, който иска установяването на диктатурата на Мрака и представлява най-голямата заплаха за мира днес. Извънземни групи позиционират своите летателни тела в рамките на нашата слънчева система. Жените продължават да настояват за женско управление в стил империята Орион, тормозейки мъжете. Световната икономика е пред разпадане. Тези и много други примери трябва да бъдат забелязани от онези, които наблюдават.

Сега е моментът да възвърнете силата си от онези, които искат да ви попречат да узнаете кои наистина сте – само така можете да излезете от играта. Играта ще продължи и след като ние вече сме се изнесли в по-високо измерение, но това не е наша грижа. Прочетете книгата. Използвайте, приложете онова, което можете в своя живот. Близо сме до края на Играта.

Книгата не е написана като “ръководство за Края на Играта”. Главното е да опознаете своя Висш Аз и да откриете кои наистина сте. Това е път, придружаващ свързването ви със своя Висш Аз, Събуждането ви във вашата финална инкарнация, и възвръщането на своята сила. Помнете това докато четете книгата.

 

Отправям този материал не към физическите тела, а към духовете, одухотворяващи тези тела, тъй като само духът може да разбере този материал. Ако тялото управлява духа, обаче, то ще отхвърли материала, тъй като той противоречи на заложената във вашата ДНК програма. Предизвикателството духът да преодолее физическото тяло започва с първата инкарнация и свършва с последната. Само финалната инкарнация осъществява 95% контрол. Преди това състояние да бъде достигнато, физическото се опитва да управлява истинското ви Аз. Стотици инкарнации отнема, докато духът открие, че има нещо повече от физическото. Стотици инкарнации отнема и търсенето на духа. Физическото продължава да търси външни решения и гледа да не се промени статуквото – то се стреми да даде на духа безкраен поток съмнения – това е дълго и трудно пътуване в посока към преодоляването на ДНК-командите. Накрая духът успява и напуска Играта. Всички успяват според това колко бързо узряват. Именно тях търся и именно те са онези, които ще разберат.

 

Кулминацията на инкарнацията в трето измерение е в Събудената Финална Инкарнация. Напредъкът е резултат от това до каква степен се идентифицираме с тялото или с духа си.

Висшият Аз няма пол – затова използвам думата Той/Тя, тъй като в езика ни няма дума, която да означава същество и от мъжки и от женски пол. Повечето от инкарнациите на земята са кондиционирани чрез програмирането на културата – целта отчасти е да се усилят вложените от извънземните команди в земното човешко тяло и да бъде накаран духът да повярва, че вие сте фалшивата идентичност на тялото и пола. Главната цел на земните инкарнации е да преодолеят контрола на тялото/културата, да разпознаят кои са, и да си осигурят широко разнообразие от преживявания на земята.

 

Висш Аз – истинската ви същност, осъзнаването на целия натрупан опит и мъдрост, съществуващи в по-високо измерение спрямо това на проекциите му, които събират преживявания. Висшият Аз напредва на етапи. Щом завършите инкарнацията си в трето измерение и Той/Тя ви отнесе на следващото ниво,  то става една фасетка от следващото ниво на вашия напредък и вие можете да работите с по-висша версия на този Висш Аз и да започнете да събирате нови, съвсем различни преживявания. Евентуално достигате ниво, на което можете да сътворявате галактики и да проектирате три-измерни събития. Дори когато достигнете това ниво, обаче, то не е краят , а просто поредния етап от вашето израстване.

 

След всяка инкарнация в трето измерение, ние отиваме в четвърто – Астрала. След като тази инкарнация завърши, тя се връща във Висшия Аз, който е на по-висше ниво (плътност). Картинката на корицата показва каква е нашата истинска форма и вие виждате, че тя няма нищо общо с човешката. След Финалната Инкарнация всички проекции биват изтеглени обратно във Висшия Аз и той се измества в по-високо измерение от това, в което дотогава е събирал преживявания под формата на различни инкарнации. Висшият Аз не е безформен – той е с овална форма и луминисциращо светене на енергията. Висшият Аз е безсмъртен и вечен – Той/Тя никога не може да умре.

В трилогията на Монро той е наречен Аз-Там, а неговите Доминантни инкарнации – ЕХСОМ (Изпълнителен комитет). Монро използва думата измерение, а аз предпочитам думата плътност.

Инкарнация – проекция на Висшия Аз в три-измерно физическо тяло, което да даде възможност за събиране на преживявания в трето измерение за този Висш Аз. Преживяванията зависят от използваната физическа форма. Голяма част от преживяванията на Висшия Аз не са резултат от инкарнации. В настоящия материал ние говорим предимно за земните инкарнации. Когато тялото “умре”, духът може да взаимодейства в астрала и според нивото на своята готовност се присъединява към бойно поле, религиозна група, или към по-напредналите нива на астрала, или някъде по средата между най-изостаналите и най-напредналите. Щом духът реши, че те са му достатъчни, Той/Тя “мигва” и тогава инкарнацията завършва. Висшият Аз, обаче, продължава.

Нашата линейна перспектива тук силно затруднява нашето разбиране – според нея би трябвало да се каже “той мигна и прие нова форма”. Това можеше да стане, ако инкарнациите ни следваха една след друга, но ние (земните инкарнации) съществуваме едновременно, като всяка от тях продължава различен интервал. Инкарнациите на Висшия Аз (ниски, средни, напреднали, доминантни и финални), съществуват в различни времеви периоди на трето измерение. Например, Висшият Аз може да избере да спусне своята финална инкарнация в Древна Гърция, а доминантната – в 1944 година, защото всяка от инкарнациите извлича онова, от което Висшият Аз се нуждае от различните времеви периоди. Можете да имате първата си инкарнация през 1944, а финалната – през 200 година пр.Хр. – всичко зависи от Висшия Аз, ИСТИНСКИЯТ ВИ АЗ, според това какви преживявания иска да има.

 

Земните инкарнации имат Доминантни (3-4) и Финална инкарнация. Всяка бива мъж и жена (многократно) и е с всякакви сексуални ориентации. ВСИЧКИ преживявания се съхраняват във Висшия Аз точно както преживяванията  във вашата памет и до тях може да се получи достъп по желание.

Висшите Аз, които се инкарнират на земята, имат едновременни инкарнации, а тези, които се инкарнират на други планети, имат последователни инкарнации.

Едновременните инкарнации стават във всички честотни времеви периоди, в които отделните Висши Аз желаят преживявания и растеж. Те се съдържат във Висшия Аз и са необходими в различна степен на Напредналите, Доминантните и Финалната инкарнации.

Това, което се счита за ваша минала инкарнация, е всъщност инкарнацията най-близка по честота (времеви период) до вашата. Говорил съм с няколко души, които са били родени след Втората световна война, например, но имат силни интуитивни връзки с периода на войната като различни играчи на тази сцена. Или един мъж, който е роден през 50те, но има силни връзки с Американската Гражданска Война. За него това е инкарнацията най-близко по честота до неговата настояща инкарнация и оттук това е неговата “финална инкарнация”, така да се каже.

Тази най-близка инкарнация не се отразява на етапа на напредък на вашата текуща инкарнация. Можете да сте доминантна, но най-близката ви инкарнация да е средно, ниско, или някакво друго ниво спрямо вашата текуща инкарнация. Не е необходимо да съдите най-близката си инкарнация. Тя има своята роля в общото пътешествие и, в края на краищата, това пак сте вие.

Дежа ву – фразата се използва за чувството, че вече сте били някъде, но знаете, че в този си живот не сте ходили там. Това чувство се дължи на това, че сте в същата област на друга своя инкарнация, но на различна времева честота. Вашият комфорт или дискомфорт преминава през вашия Висш Аз. Обърнете внимание: това не е МИНАЛ живот – това е ДРУГ живот, тъй като всички инкарнации стават едновременно на различни честоти, които ние в трето измерение наричаме време.

Събитие – става дума за регионални събития, които се използват от двете полярности, за да принудят Играта да отрази техните възгледи.

Карта, която евентуално може да бъде разиграна (непозната, непредсказуема карта): отнася се до разтърсващи събития в глобален мащаб – например: Извънземни се показват публично пред планетата, или земни промени, оказали влияние върху цялата планета. Играта има няколко такива карти, които МОГАТ да бъдат разиграни в периода на Края на Играта тук на Земята.

Играта:  Използването на тази дума произхожда от Висшите Аз. Империята и Мрака не я считат за игра по никакъв начин. Терминът се използва, защото предизвикателството е да бъдат преодолени извънземните технологии и манипулации, с цел да си възвърнем истинската идентичност (Финална Инкарнация), да съберем огромно количество сензорни преживявания (емоционални преживявания), и да придобием мъдрост. Предизвикателството е, че започваш без памет за това кой си и трябва да си я възвърнеш посредством решенията на своя Висш Аз.

Не съществува един единствен път за това просветление, но има много фалшиви пътища, наложени от Империята и Мрака, които пречат (например, религията).  Всеки Висш Аз ще успее – някои по-бързо, други – по-бавно. За да откриете какво трябва да правите вие, трябва да си осигурите достъп до своя Висш Аз.

Това означава да достигнете нивото на осъзнаване, наречено от Монро ниво 12. Лично аз се научих по този начин и не зная друг. Това е метод за навлизане навътре, вместо навън. Да получи достъп до Висшия Аз е нещо, което Финалната инкарнация наистина желае – само вие и вашите Доминантни и Финални инкарнации могат да получат такъв достъп. – Доминантните инкарнации могат и да не осъзнаят, че са били там (по време на сън), освен ако не са с психични способности.

Този материал не е бил оповестяван публично от хиляди години, освен донякъде в книгите на Монро и материалите на Кредо Мутва.

Дори ако не го разберете, той ще окаже влияние върху развитието на духа ви. Империята не иска да знаете тези неща, тъй като е ориентирана към тялото, а не към духа. Това, че тази информация се разпространява точно сега трябва да ви говори нещо за непосредственото бъдеше на планетата .



Гласувай:
12



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: taidzi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1441595
Постинги: 284
Коментари: 885
Гласове: 3890
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031