Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2011 08:57 - Матрица V – търсене на духа Том I Изд. Вал Валериан
Автор: taidzi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8232 Коментари: 6 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Пет-годишният проект Матрицата V беше завършен със Златното издание от гледна точка на осигуряването на индивидуални ключове към онези инкарнации, за които е предназначен – това е ограничена група от Много напреднали, Доминантни и Крайни инкарнации.

 

Има и нови сегменти непубликувани досега, написани в комбинация с енергийната динамика на този Ключ за завършване, например: Схеми за играта и пирамидите, Експерименталните препятствия, Генетичните манипулации типични за края на играта, Древната телепатия, Влечугоподобните и другите измерения, Краят на играта и земния планетарен дух, Тъмните шамани и халюциногените, Резултатите на земята по време на края на играта, Следването, Комформизма и Завършването; Комплексът на духа и др.

 

1.

Настоящата информация не е за масова консумация, защото болшинството не биха  могли да я разберат – толкова дълбоко са потънали в Играта. Единствените, които биха я разбрали са Финалните Инкарнации и Много Напредналите инкарнации. Съветът ми към всеки, който чете този материал е да работи с него индивидуално – ако нещо от него ви се струва невероятно, просто го сложете настрани. Помнете – вашият път се разтваря като цвете с много листенца постепенно, докато заблести във вашата Последна Инкарнация – същото става и с вашето съзнание.

Като казвам “Играта”, имам предвид илюзията, известна като живот в трето измерение с нейните крайности Мрака и Светлината. Игрите на полярностите целят да ви занимават и да ви пречат да осъзнаете кои наистина сте и да ви накарат да отдадете силата си на другите. Полярностите са илюстрирани добре от ин-ян символа, но този символ, обратно на масово разпространите вярвания, не отразява Баланса – балансът е перфектното СМЕСВАНЕ на двете полярности в едно. В нашата галактика съществува равновесие на полярностите – някои области са светли, а други – мрачни. За съжаление, Земята е в зоната на мрака. Нищо не може да се направи за това сега от отделен индивид или отделна група. Мракът, посредством организираните религии, правителства, общество и тайни групи, има твърде здрав контрол. Играта трябва да стигне до края си – Роберт Монро също знаеше това. Финалните инкарнации на Земята към 1955 не са се интересували от това да завършат Играта, а от своето лично усъвършенстване и развитие. Неговият Висш Аз тогава е бил единственият, който е приел предизвикателството не да промени системата, а да събуди другите Финални Инкарнации и да стимулира Напредналите Инкарнации така, че те да разкрият максимум от своя потенциал.

Аз съм един от онези, които той успя да събуди и сега се опитвам да продължа започнатото от него. Монро е избрал за себе си вариант с разделена на две инкарнация – едновременно с него в Русия е имало една жена, която правела “това, което аз правя в САЩ” – според самия Монро. Щом тази жена умре, те ще се съединят в една Финална Инкарнация.

 

Всеки Висш Аз избира преживявания и път, уникални за този Висш Аз. Капанът на съобразяването ви кара да отричате онова, което сте. Полярностите се стремят към съобразяване – бъди като нас, гласувай като нас, мрази като нас, награждавай онзи, който се подчинява – те се вбесяват, когато им кажеш “Не ме е грижа какво правиш ти, остави ме на мира”. Животът на Земята предразполага към пристрастяване. Стотици инкарнации отнема да си възвърнете контрола от страна на своя дух (Висш Аз) и да излезете от Играта. Щом се опитате да излезете от Играта, системата ви притиска и внася във вас чувство на вина чрез понятия от типа “ад”, “грях” и т.н. Командите за подчинение са вградени във вашето ДНК. Едва когато стигнете своята Последна Инкарнация вие вече притежавате духовната зрялост, за да се противопоставите.

 

В материала споменавам за много от генетичните манипулации на Земята, направени от извънземни. Има такива извънземни групи, които гледат на Земята като на нещо незначително – като на източник на храна и роби.

 

Типично за настоящия период е все по-силното доминиране на женския фактор. Този проблем се дължи на внесените от представители на империята Орион такива команди в човешкото ДНК, тъй като империята се управлява от женско влечугоподобно. Доминирането от този тип ще се засилва (особено в САЩ) толкова повече, колкото по-близо сме до 2012. Това е част от плановете на Мрака – те се стремят към власт, контрол и покорство.

 

 

Съветвам ви да медитирате над илюстрацията – предавайте изображението от нивото на своите очи нагоре по сребърната нишка към своя Висш Аз за обработка – това ще помогне много за вашия напредък.

Събитията ще се развият внезапно и много бързо. И аз и Вал чувстваме, че е спешно да разпространим този материал за тези, които имат нужда от него. Това нямаше да е така, ако не предстоеше нещо Голямо. Онези, които са предназначени да получат Матрицата V, ще я получат. Прочетете я, но прочетете и книгите на Монро – там има огромно количество информация, особено за астрала. Там ще научите за областите на системите от вярвания (ниво 25)/, областите за напреднали (ниво 27), Библиотеката, Центърът за Лечение и т.н.

Относно намесата на влечугоподобните, информация дава Дейвид Айк – за генетичната намеса в древността. Не се увличайте много по тази информация, обаче: проучете я, но не спирайте да се придвижвате напред и не затъвайте в нея.

Не сравнявайте мястото, на което се намирате вие с мястото на което се намирам аз. Всеки Висш Аз е уникален. Не трябва да се отчитате пред никой, освен пред себе си. Ако някой се опитва да ви контролира, кажете му да си гледа работата – съобразяването ограничава индивидуалното изразяване – приспособявайте наученото от различни източници така, че да се получи нещо уникално ваше.

Аз съм се занимавал с астрология, с Вика, обучаван съм от шамани и др., но съм извлякъл от това нещата, за които съм доказал, че работят за мен и аз непрекъснато правя това – донастройвам онова, което работи ... за мен.

Независимо какво можете да правите днес, ще можете да го правите след време или в друга инкарнация. Вие ЩЕ успеете. Матрицата V може да се окаже най-важната книга, която някога сте имали. По-голямата част от материала не може да се намери никъде в трето измерение. Част от него се държи в тайна от управляващите. Даже, ако не успеете да разберете всичко от книгата, вашият Висш Аз ще регистрира посланията и ще направи необходимото за вашия път. След като я прочетете животът ви ще се промени. Движете се с потока на промените. Вижте къде ще ви отведе. И най-важното: ВЯРВАЙТЕ В СЕБЕ СИ.

Май 2001

Авторът

 

 



Гласувай:
11



1. savremennik - Обещаващо започва книгата ! Ще те ...
09.01.2011 09:51
Обещаващо започва книгата ! Ще те чета и по-нататък със сигурност .
цитирай
2. bven - Матрицата V може да се окаже най-важната книга, която някога сте имали.
09.01.2011 16:23
Харесвам я и препоръчвам да се чете от всеки! Добро начинание, taidzi !
цитирай
3. taidzi - 1. savremennik
09.01.2011 16:34
Препоръчвам ти я .
цитирай
4. taidzi - 2. bven
09.01.2011 16:35
На едно мнение сме . Благодаря и успех за твоите начинания .
цитирай
5. mominasylza - Здравейте и от мен
09.01.2011 21:18
Какво е Матрицата V,и ако това е римското 5,защо е 5 , и къдеса от едно до 5? Щото а з май с е качвам в движение, и нещо май немога д а схвана.Това коментари ли са или е самата книга? И ако не е книгата, от къде в нета мога да я прочета? Понеже не съм в БГ, и нямам достъп до бг литература–само по нета.Благодаря.
цитирай
6. taidzi - 5. mominasylza
10.01.2011 08:33
За голямо съжаление никъде не съм открил първите 4 части в превдо на български . Книгата е много интересна , към 5-та част има още 2 раздела , които съм оформил в постинги тук , започвайки на този линк http://taidzi.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/08/20/matricatav-kliuchyt-za-zavyrshvane.593793
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: taidzi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1440898
Постинги: 284
Коментари: 885
Гласове: 3890
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031