Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2010 22:19 - Висшите Аз и Играта – допълнителна информация
Автор: taidzi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2590 Коментари: 3 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Висшите Аз и Играта – допълнителна информация

13.11.2003

Става дума за Висшите Аз, които са измислили Играта и които функционират като наблюдатели и наблюдаващи.

Относно онези Висши Аз, които са измислили и проектирали Играта, вижте в библиотеката на ниво 27. Част от отговора ще бъде като ви кажа, че ако ти си проектирал Играта, щеше ли да искаш да я играеш? Има такива, които наблюдават, но които не са готови да участват в някои версии на Играта. Те никога не се намесват в Играта, защото участващите в нея Висши Аз правят това невъзможно.

„Последователните” участници са такива само докато участват в пътя на последователните инкарнации, а „едновременните са далеч по-напреднали от тях – те могат спокойно да погледнат пътя на другите и да кажат „Бил съм там, правил съм това”. Помнете – днешните Едновременни са бивши Последователни, които са напреднали достатъчно, за да преминат към едновременния път. Едновременните Висши Аз наблюдават планетата (в тази галактическа Игра), за да са сигурни, че всички други се придържат към правилата, които са приели преди да влязат в Играта. По този начин никакви произволни събития не могат да се намесят в плановете на тръгналите по едновременния път.

Когато някой се ангажира с едновременния път, всичко започва като обикновено преживяване. Влечугоподобните от Орион (в тази галактика) са една от расите, които имат подобно ниско ниво относно преживяванията. Докато те тегли към технологичното развитие - не можеш да напреднеш в посока на духовното. Последователните са като малки деца получили нови играчки за празника. Позицията им е „искам всичко”. Обърнете внимание на това, че след XIX век на Земята е била дадено голямо количество извънземни технологии. Това е част от опитите да бъде забавено развитието на едновременните и последователните. Онези, които правят това, са неспособни да разберат пътя на едновременното развитие. Друга причина за такова предоставяне на технологии е предполагаемото завръщане на Орион.

Когато тези деца станат по-зрели, те бавно се придвижват към пътя на едновременното развитие. Гледано по линейната скала това развитие отнема изключително много време, при това преминаването към пътя на едновременното развитие е индивидуално решение. Така става и на Земята, когато решите да се заловите с нещо съвсем ново – семейството и приятелите ви започват да се чувстват несигурни и правят живота ви нещастен заради това, което правите. Същото става и когато даден последователен Висш Аз реши да тръгне по пътя на едновременните инкарнации. Често някои контактьори са посещавани от свои бивши приятели, които им казват „ти беше един от нас” и с това се опитват да ги направят зависими и да ги подчинят. Висшият Аз на подобни инкарнации, разбира се, знае това, но го позволява заради преживяването и доколкото то не пречи на плановете му. Последователните са като деца, които си мислят, че ще им се размине „убийството” само защото възрастните в този момент не ги гледат. Подобно на това, когато е налице предумишлен опит дадена инкарнация да бъде непредвидено убита, Висшият Аз на тази инкарнация се намесва пряко, за да не позволи това да се случи.

При последователните Висшият им Аз не се намесва пряко. Играта позволява даже намесата на последователен Висш Аз по отношение на едновременните Висши Аз. Ако трябва да бъдат описани правилата на Играта, ще се получи огромно количество информация. Това е ясно за всички Висши Аз, които участват в Играта, независимо от това в коя галактика участват. Ще разберете това по-добре посредством своята Събудена Финална Инкарнация и когато завършите Играта.



Гласувай:
12



1. taidzi - Усещам, че е добре да поясня с друга ...
26.12.2010 23:25
Усещам, че е добре да поясня с друга част от книгата някои понятия : Висш Аз – истинската ви същност, осъзнаването на целия натрупан опит и мъдрост, съществуващи в

по-високо измерение спрямо това на проекциите му, които събират преживявания. Висшият Аз напредва

на етапи. Щом завършите инкарнацията си в трето измерение и Той/Тя ви отнесе на следващото ниво, то

става една фасетка от следващото ниво на вашия напредък и вие можете да работите с по-висша версия на

този Висш Аз и да започнете да събирате нови, съвсем различни преживявания. Евентуално достигате

ниво, на което можете да сътворявате галактики и да проектирате три-измерни събития. Дори когато

достигнете това ниво, обаче, то не е краят , а просто поредния етап от вашето израстване.__

След всяка инкарнация в трето измерение, ние отиваме в четвърто – Астрала. След като тази

инкарнация завърши, тя се връща във Висшия Аз, който е на по-висше ниво (плътност). Картинката на

корицата показва каква е нашата истинска форма и вие виждате, че тя няма нищо общо с човешката. След

Финалната Инкарнация всички проекции биват изтеглени обратно във Висшия Аз и той се измества в по-

високо измерение от това, в което дотогава е събирал преживявания под формата на различни

инкарнации. Висшият Аз не е безформен – той е с овална форма и луминисциращо светене на енергията.

Висшият Аз е безсмъртен и вечен – Той/Тя никога не може да умре.

В трилогията на Монро той е наречен Аз-Там, а неговите Доминантни инкарнации – ЕХСОМ

(Изпълнителен комитет). Монро използва думата измерение, а аз предпочитам думата плътност.

Инкарнация – проекция на Висшия Аз в три-измерно физическо тяло, което да даде възможност за

събиране на преживявания в трето измерение за този Висш Аз. Преживяванията зависят от използваната

физическа форма. Голяма част от преживяванията на Висшия Аз не са резултат от инкарнации. В

настоящия материал ние говорим предимно за земните инкарнации. Когато тялото “умре”, духът може да

взаимодейства в астрала и според нивото на своята готовност се присъединява към бойно поле,

религиозна група, или към по-напредналите нива на астрала, или някъде по средата между най-

изостаналите и най-напредналите. Щом духът реши, че те са му достатъчни, Той/Тя “мигва” и тогава

инкарнацията завършва. Висшият Аз, обаче, продължава.

Нашата линейна перспектива тук силно затруднява нашето разбиране – според нея би трябвало да се

каже “той мигна и прие нова форма”. Това можеше да стане, ако инкарнациите ни следваха една след

друга, но ние (земните инкарнации) съществуваме едновременно, като всяка от тях продължава различен

интервал. Инкарнациите на Висшия Аз (ниски, средни, напреднали, доминантни и финални), съществуват

в различни времеви периоди на трето измерение. Например, Висшият Аз може да избере да спусне своята

финална инкарнация в Древна Гърция, а доминантната – в 1944 година, защото всяка от инкарнациите

извлича онова, от което Висшият Аз се нуждае от различните времеви периоди. Можете да имате първата

си инкарнация през 1944, а финалната – през 200 година пр.Хр. – всичко зависи от Висшия Аз,

ИСТИНСКИЯТ ВИ АЗ, според това какви преживявания иска да има.

Земните инкарнации имат Доминантни (3-4) и Финална инкарнация. Всяка бива мъж и жена

(многократно) и е с всякакви сексуални ориентации. ВСИЧКИ преживявания се съхраняват във Висшия

Аз точно както преживяванията във вашата памет и до тях може да се получи достъп по желание.

Висшите Аз, които се инкарнират на земята, имат едновременни инкарнации, а тези, които се

инкарнират на други планети, имат последователни инкарнации.

Едновременните инкарнации стават във всички честотни времеви периоди, в които отделните Висши

Аз желаят преживявания и растеж. Те се съдържат във Висшия Аз и са необходими в различна степен на

Напредналите, Доминантните и Финалната инкарнации.
цитирай
2. sezoni - Какво мислиш за това което ...
27.12.2010 22:24
казва Брус Голдбърг за хрононавтите
цитирай
3. taidzi - 2. sezoni
27.12.2010 22:40
Считам, че те са реалност . Голдбърг не е казал всичко . Вселени съществуват и вътре в други вселени, известни като измерения. Да се влезе през вратите на измеренията е необходимо движение със скорост много над светлинната.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: taidzi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1444213
Постинги: 284
Коментари: 885
Гласове: 3890
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930