Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2010 12:29 - Животът е изразена Любов
Автор: taidzi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3263 Коментари: 3 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Животът е най-прекрасното и едновременно с това най- трудното нещо, което притежава всяко живо същество. Той е като една пътека, която води до някъде, но няма да разбереш докъде, ако не преодолееш пречките и препятствията по нея. Разбираш това едва, когато лошото отмине, отсееш нещата и осъзнаеш, че най- хубавото, което си струва всичко, е Любовта.
Любовта е най- красивото чувство у хората. Тя е стимул да живеем и да се борим, захранва желанието ни да преодоляваме всичко около нас. Любовта ни е нужна, за да бъдем по – добри.
Любовта е чувство вътре в нас и няма хора, които да не могат да го изпитат. Все пак, всички сме родени с любов, а това трябва да е стимул, за да я раздаваме.
Великото чувство се носи из въздуха – само трябва да се спреш за миг и да го усетиш – то е навсякъде! Във вятъра, който гали лицето ти; тревата, по която стъпваш; дърветата, под които вървиш; красивото небе, което обединява всички ни под един ,,покрив”. Дори, когато седиш у дома със семейството си, то е във въздуха около вас. Всяка подарена усмивка на хората по пътя е израз на любов. Любовта е красота: ,,Красиво е всичко, което гледаш с любов!” Тя превръща грозното, грубото и лошото в нещо прекрасно. Успява да стопи омразата само с мила усмивка, нежна дума или жест. Тя е всесилна. Всяка помощ, подкрепа, разбиране към хората е израз на обич.
Любовта и обичта в живота ни са в основата на нашето израстване. Колкото повече обичаме, толкова по – добри ставаме и натрупваме по- голям духовен опит. Който обича, вече е победил света и не се страхува, че може да изгуби нещо.Истинската любов е акт на пълно себеотдаване.
Монахът Томас Мертън е казал: ,,Духовният живот се състои в това да обичаш. Но да обичаш не значи да сториш някому добро, да помогнеш или да го закриляш. Ако постъпваме така, то ние възприемаме ближния като обект, а себе си – като мъдри и великодушни хора. Това няма нищо общо с Любовта. Да обичаш означава да се приобщиш към другия и да откриеш Божията искра в него.”
,,Всички сме ангели с по едно крило. И ние можем да летим само, ако се прегърнем силно.”
Трябва да се обичаме, защото ни обединяват толкова много неща. Сами не бихме могли да се справим в живота, но ако се обичаме истински, цялата ни история, действия и взаимоотношения ще се променят към добро. Така е - животът е изразена Любов.

София Русева





Гласувай:
15



1. freq - Прекрасен постинг! Благодаря!
26.09.2010 13:54
Прииска ми се да допълня малко от личния си опит.

Любовта?
Когато реших, че я притежавам - загубих човека, когото обичам.
Когато реших да се страхувам да не го загубя - загубих го.
Когато се обидих, че не съм обичана, както обичам - загубих.
Когато ревнувах и се отчайвах - загубих го.
Когато си мислех, че той ме обижда с поведението си - загубих го.
И страдах, и се отчаях, нямаше в деня ми никакъв ориентир. И болеше много силно. Допуснах в себе си омраза и гняв - той ме намрази.
После ИЗБРАХ любовта да не ми носи болка, а да ме радва. Аз обичам един човек, който живее и се радва на живота - какво по-радостно за мен от това. Какво повече да искам?!
Примирих се, че съм загубила този човек - той отново започна да ме "вижда".
Избрах да го обичам, какъвто е (с несъвършенствата му) - той започна да се променя към по-добро.
Избрах да го нося в сърцето си и всяка вечер прошепвах молитва за неговото здраве и щастие - той отново отвори сърцето си за мен.
Избрах да му подавам "рамо" без да знае за това - той сега ми помага много.
Избрах любовта, отворих се за нея, приех я дълбоко в себе си, вдишах я в дробовете си, откривах я навсякъде, пожелах я истински, познах я в себе си и стана чудо.
Човекът, който бях загубила, който ме мразеше и постоянно целеше да ме наранява откри отново път към мен, отново ме опознава, отново ме обиква, стреми се към мен.
В очите ни грее пламък, когато се погледнем. Устните се разтягат сами в усмивка...и е толкова топло, толкова чисто...така естествено.

Любовта е по-силна от всичко. Само тя претворява, само тя съживява, а понякога дава дори и втори шанс...но трябва да се научим да я разбираме правилно, да я оставим да минава свободно през нас, да се окъпваме с нея и да поливаме останалите с нея, да я даваме, даваме без предел, за да я получаваме в същите дози.
Любовта...това е единствената магия, която побеждава всяка друга магия.
Любовта - това е света. Настроим ли се на нейните честоти, ние сме в синхрон със света.. и се случват чудеса
Благодаря!
цитирай
2. taidzi - 1. freq
26.09.2010 15:57
Вашата изповед говори много . Благодаря за откровеността !
цитирай
3. freq - Направих грешка
26.09.2010 18:34
и се поучих от нея. Разбрах, че нищо не съм знаела за Любовта. А сега знам, че имам толкова много да уча още за нея.
Бях откровена, за да помогна на друг, да се спре - да разбере преди да заболи.
Баба ми казва, че животът е много кратък, за да можем да направим всички грешки сами, за да се поучим от тях. Затова гледай, гледай хората - учи се. Мъдрите се учат от чуждите грешки.

А относно медитацията, егото, енергията и още много, много неща имам някои питания. Ще се радвам да потърся отговорите при теб (не обичам официалната форма на обръщение) :) Ако искаш да ми помогнеш в моето ... хм... пречистване ще ти бъда много благодарна.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: taidzi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1444523
Постинги: 284
Коментари: 885
Гласове: 3890
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930