Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2010 10:57 - ПЛЕЯДИАНЦИТЕ: НИЕ СМЕ ТУК! Емилия Манолова
Автор: galatceq Категория: Хоби   
Прочетен: 40220 Коментари: 65 Гласове:
7

Последна промяна: 23.08.2010 18:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА ГОЛЕМИЯ ЕКСПЕРИМЕНТ?

(информацията е от Нибиру, чрез Джелайла Стар)

www.nibiruancouncil.com

Големият експеримент е свързан с целта на Създателя да интегрира двете полярни

противоположности Светлината и Мрака. В нашата вселена тези две форми енергия са представени

от две раси - човешката

и влечугоподобната. Опитвали сме се вече на два пъти безуспешно да

интегрираме поляритета. Сега сме на път да успеем.

КАК ЩЕ ПРИКЛЮЧИМ УСПЕШНО ГОЛЕМИЯ ЕКСПЕРИМЕНТ?

Чрез съзнателно изграждане на 5-измерно

общество, където Светлината и Мрака са

балансирани. Това означава, че ние вече сме балансирали енергиите на Светлината и Мрака в себе

си за да могат да се прояват като наша реалност.

ЕДИННО СЪЗНАНИЕ

Някои го наричат Христово съзнание. Имам предвид състояние на съзнанието в което

вярваме, че всички сме едно, следователно всичко, което правим и мислим, оказва влияние върху

всичко друго. Първостепенният компонент тук е единството. При Големия Експеримент Единство на

съзнанието представлява Светлината.

ИНТЕРНЕТ: НОВИЯТ КОЛЕКТИВ

Компютърът ни предпазва от евентуалната злоупотреба с колектива от страна на онези, които

искат да ни заробят, защото докато я използваме не могат да ни програмират да стоим все свързани

с мрежата и съзнанието ни да е настроено “на вълна Интернет” през цялото време. Ето как колектива

се превръща в инструмент за осъществяване на контрол. Когато достатъчно много хора започнат да

остават “настроени”, или “он лайн” през цялото време и този брой достигне критична маса, тази нужда

се превръща в навик, а този навик трябва да бъде обслужван така, че онези, които осигуряват

съответната технология и други подобни неща удовлетворяват тази нужда. Ако това поведение не

бъде съзнателно спряно, скоро възниква общество, което си стои постоянно свързано с мрежата и

именно тогава вече то е узряло за манипулация от типа поставяне на микрочипове в самите хора, или

за контрол над ума. Дръжте сметка за опасността да се пристрастите към непрекъснат престой в

мрежата.

ЗА ИЗМЕРЕНИЯТА

За нас измеренията не са вертикални, а хоризонтални - те

са състояния на колективното

съзнание. Едно измерение не е по-добро

или по-лошо

от друго, те

са като игрални полета, където

можеш да учиш уроците, които това състояние на съзнанието или това измерение могат да ти

предложат. Можеш да ги уподобиш на футболни стадиони. Един от тях не е по-добър

от другите, те

са просто различни. Всички са за игра на футбол, някои са открити, други закрити. Играта която се

играе е същата, но отборите всеки път са различни. Понякога два едни и същи отбора се срещат, за

да изиграят същата игра отново макар, че преживяването от играта и крайния резултат са различни.

Ние, които сме в девето измерение сме стари кучета. Били сме наоколо дълго време и сме играли

тази игра на полярностите, опитвайки се да постигнем своята крайна цел... интегриране.

Когато започнете да се събуждате за своя многоизмерен живот ще откриете, че започвате да

си спомняте някои от хората в своя  живот от други места и времена. Ако са членове на семейство в

тази друга реалност може да откриете, че може да искате да се свържете повече с тези, които са те в

съответния друг живот, отколкото с това, което са в настоящия ви живот.

Да живееш многоизмерно означава да живееш всеки ден със спомените от други животи и с

всички емоции и чувства, съдържащи се в тях. Както все още чувстваме емоциите от първата си

среща спомените

от други животи са също толкова реални.

Да си многоизмерен изисква огромна отговорност. Докато спомените от другите ни животи

станат по-ясни,

трябва да решим как ще се справим с тях в настоящата реалност. Някои от вас

започват да си спомнят връзки, които в този живот не са като в другия. Срещаш някого и чувстваш, че

трябва да ти е съпруг, но той е вече женен. Това може да стане източник на истинска емоционална

травма. Може да изпитваш гняв, че не можеш да си с него и да си причиниш болка в настоящия

живот. Настоящият ти съпруг пък може да се почувства застрашен от това и да възникне конфликт.

Да се отвориш за многоизмерността означава да си спомниш кой си сега и кой си в другите си

животи. Означава и да поемеш пълната отговорност да

откриеш и цениш истинската причина за

своето многоизмерно съществуване тук в трето измерение, а не само очевидните си 3-измерни

желания. Не забравяйте, че всички тези животи протичат едновременно сега. Линейното време

съществува само тук, в рамките на "Големия експеримент". Не забравяйте и това, че заедно с

радостта да получиш достъп до другите си животи идва и предизвикателството, свързано със

спомените, които съдържат раните, които сте дошли да излекувате тук. Моето семейство, например,

не е единственото ми семейство от друго измерение и времева линия.

Започнах да разбирам, че въображението всъщност е програмна операционна система /нещо

като Уиндоуз, но далеч по-добра/

в човека, посредством която сме в състояние да получаваме достъп

до Акашевите записи и до някои други космически записи. Психичните жлези са софтуерните

програми, които използват операционната система, за да превръщат информацията във форма, която

можем да разберем.

Хората имат напълно развито емоционално тяло, т.е. в тяхното ДНК е вграден най-мощния

инструмент на сътворението. Той се нарича състрадание това

е най-високата

възможна честота и с

нея можете да изграждате нови реалности, или да променяте вече съществуващите.

Когато имаш напълно развито емоционално тяло, ти имаш способността да преобразуваш

нискоенергийните емоции от типа на гняв, горчивина и срам, в състрадание. Този процес се извършва

във Висшето сърце или тимуса, които функционират като огнище вземат

енергиите от ниските

честоти и ги преобразуват във високочестотна форма.

Състраданието е емоцията и честотата, които могат да променят нашето ДНК. Ниските честоти

трябва да бъдат повишени във високи. Ако можете да постигнете състрадание, можете да създадете

магнитно поле на състрадание. Ако можете да създадете това поле, вие можете да създадете и

решетка от това поле с желания от вас размер. За да се създаде достатъчно голяма решетка от този

тип са необходими просто достатъчен брой хора /магическия брой 144 000/, които да захранят тази

решетка така, че да могат да я разширят с желаните от тях размери например

такава, че да може да

обгърне планетата.

Когато ние, като нация и раса, успеем да разберем, че проявите на Мрака са просто външните

форми на мрака вътре в самите нас ще спрем да се борим с тях и ще ги интегрираме. Когато си

спомним, че всички сме едно, влечугоподобни, хора, мъже и жени, ние ще отворим сърцата си за да

прегърнем своята тъмна страна, за да станем отново цялостни. С нашето състрадание ние ще

създадем свят на хармония и ще доведем играта до нейния успешен край.

Работата на вашите водачи е да ви осигуряват духовна подкрепа. Болшинството от

подкрепата ще дойде от хора, които са дошли тук да служат. Това е значението на баланса между

службата в полза на себе си и службата в полза на другите. Това е значението на тази двупосочна

улица.

КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВАТ ВРЕМЕВИТЕ ЛИНИИ?

Времевите линии са проекции от събития, които се случват в резултат от определен наш избор

или решение. Въз основа на поредицата решения, които сме взели до даден момент, се създават по

няколко времеви линии или проекции от събития въз

основа на направения от нас избор, в

реалността ни се проявява една от тях.

КАКВО ОЗНАЧАВА ТЕРМИНЪТ "ПЪРВАТА ВЪЛНА"?

Отнася се за онези индивиди, които имат договор сключен от тяхната душа да бъдат учители

на стотици и хиляди или милиони хора по време на духовното израстване, който ще приключи до

2012 година.

ИМА ЛИ И ДРУГИ ВЪЛНИ?

Да, има и Втора и Трета. Първата вълна е наймалката,

Втората е много по-голяма,

а Третата

е най-голямата,

която ще избере духовното израстване.

ИМА ЛИ СПЕЦИАЛНИ КОДОВЕ В НАШИТЕ ТЕЛА СЪДЪРЖАЩИ ИНФОРМАЦИЯ ЗА

ДОГОВОРА ЗА ПЪРВАТА ВЪЛНА И НАШАТА МИСИЯ?

Да, в ДНК има кодове, които съдържат информация за Договора за Първата Вълна и за

специалната мисия, избрана от всеки индивид при изпълнението на този договор. Тези кодове са като

микроскопични чипове, съдържащи тази информация. Много от тези, които трябва да са в Първата

вълна получават символи и/или звуци, които са част от езика, известен на всички участници в

Първата Вълна. Това е универсален език на светлината, като в случая светлината е информация.

Този език по някакъв начин включва ДНК в себе си. Той съдържа звуци и символи подобни на

еврейската азбука, която е основана на този език.

КОГА Е ЗАПОЧНАЛА ПЪРВАТА ВЪЛНА?

Кодовете на тези от Първата Вълна са активирани около 1996 година, но не едновременно, а в

рамките на двегодишен период с начало 1994г, като болшинството са активирани през 1996г.

КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА ДОГОВОРА ЗА УЧАСТИЕ В ПЪРВАТА ВЪЛНА?

Това е договор за преподаване и водачество в областта на духовното извисяване. Това е

първата група души, които ще покажат пътя в новото хилядолетие и ще подготвят останалите за

прехода. Те могат да бъдат учители, преподаващи концепциите за многоизмерността или

изобретатели, които ще създадат технологиите, които ще са необходими за 5-то

измерение. Те ще

създадат основата и ще подготвят хората за тяхното придвижване напред.

http://star05.net/e-books/obshtestveni.nauki/conspiracy.ufo/emilia.manolova-pleiadiancite.nie.sme.tuk.pdf



Тагове:   Манолова,   Ние,


Гласувай:
8


Вълнообразно


1. universalnite000 - ;) Както се споменава за това акт...
08.04.2010 11:20
;) Както се споменава за това активиране на първата вълна през 1996-та - много спомени от това време ми проговориха !
цитирай
2. galatceq - Нищо странно няма в това, в публи...
08.04.2010 11:29
Нищо странно няма в това, в публикуваното от линка на misbis се дава очакваната ситуация : "Пред вас лежат десет-петнадесет изключително интересни години. Ще видите как вашата реалност се обръща с главата надолу, ще видите хаос и огромен смут. Ще видите как се пропукват
стените на кулата на културната парадигма, която досега неизменно е служила на човечеството като образ на "реалния" свят."
цитирай
3. анонимен - Добре де, чел съм за изменението на ...
08.04.2010 11:36
Добре де, чел съм за изменението на ДНК в 12 нишки, но как ли това би се отразило на телата ни ?
цитирай
4. galatceq - В предния постинг се споменава за ...
08.04.2010 11:49
В предния постинг се споменава за това - като например телата вече ще се усещат по-леки .
цитирай
5. universalnite000 - Нищо странно няма в това, в публи...
08.04.2010 11:52
galatceq написа:
Нищо странно няма в това, в публикуваното от линка на misbis се дава очакваната ситуация : "Пред вас лежат десет-петнадесет изключително интересни години. Ще видите как вашата реалност се обръща с главата надолу, ще видите хаос и огромен смут. Ще видите как се пропукват
стените на кулата на културната парадигма, която досега неизменно е служила на човечеството като образ на "реалния" свят."

Съвършено вярно е това твърдение . Иначе казано - време разделно ;)
цитирай
6. galatceq - И аз го усещам в живота си, много е ...
08.04.2010 11:57
И аз го усещам в живота си, много е тежко на моменти . Но ... ще продължа все така , надявам се не само аз ;)
цитирай
7. miaa - Поздрави за хубавия постинг, Ga...
08.04.2010 14:28
Поздрави за хубавия постинг,Galatceq! Надявам се на позитивни промени..
И ДАНО променим възприятията си, да бъдем по- състрадателни и толерантни
Способността да виждаме реалността не е вродена, човек наблюдава и се интересува само от "онази картина"на действителността, която сам си е създал, чрез предубедено, описателно и външно тълкуване..Това не е истинската реалност.
Без да иска създава една лъжлива реалност за себе си и хората, около него..
Всъщност той не живее дълбоко и истински..Това не е истинското познание..
Дано прогледнем и бъдем такива каквито би трябвало да бъдем!
цитирай
8. galatceq - Благодаря за хубавите думи и мне...
08.04.2010 14:39
Благодаря за хубавите думи и мнения, miaa ! Много си права за лъжливата реалност , а как ми се иска да не е така. Затова се присъединявам към призива ти - да прогледнем и се върнем към истинската си , хуманна природа :)
цитирай
9. анонимен - Мартин
08.04.2010 16:17
Що за неща са тези плеядианци? И какво търсят тука?
цитирай
10. galatceq - Ако си чел от книгата - те са висок...
08.04.2010 16:19
Ако си чел от книгата - те са високоеволюирали същества, които помагат на човечеството по пътя му към развитие .
цитирай
11. анонимен - Мартин
08.04.2010 16:53
Чел съм Библията и там ги представят по друг начин. Че не са съвсем добри и мили.
цитирай
12. galatceq - А нима не се допуска, че и при тях има ...
08.04.2010 16:56
А нима не се допуска , че и при тях има добронамерени и злонамерени, както е и сред хората ? Не би трябвало да има такъв общ знаменател ;)
цитирай
13. анонимен - Мартин
08.04.2010 17:04
Добре правиш, че допускаш това. Чудно ми е дали виждаш къде са злонамерени?
цитирай
14. galatceq - Сигурно се питаш дали този израз не е ...
08.04.2010 17:10
Сигурно се питаш дали този израз не е скрита злонамереност, права ли съм ? " Когато си

спомним, че всички сме едно, влечугоподобни, хора, мъже и жени, ние ще отворим сърцата си за да

прегърнем своята тъмна страна, за да станем отново цялостни. С нашето състрадание ние ще

създадем свят на хармония и ще доведем играта до нейния успешен край."

цитирай
15. анонимен - Мартин
08.04.2010 17:27
В Билията е казано да се пазим от тъмнината. "Сливането" с тъмнината няма да роди каквато и да е цялост, а напротив ще ни повлече към гибел. Тези същества искат да ни заблудят:

Кор. 6:14 „Не се впрягайте заедно с невярващите; защото какво общо имат правдата и беззаконието или какво общение има светлината с тъмнината?”

Йоан 3:19 „И ето що е осъждението: светлината дойде на света и човеците обикнаха тъмнината повече от светлината, защото делата им бяха зли.”

Йоан 3:20 „Понеже всеки, който върши зло, мрази светлината, и не отива към светлината, да не би да се открият делата му.”

Йоан 8:12 „Тогава Исус пак им говори казвайки: Аз съм светлината на света; който Ме следва няма да ходи в тъмнината, но ще има светлината на живота.”

Деяния 13:47 „Защото така ни заповяда Господ, казвайки: Поставих Те за светлина на народите, за да бъдеш за спасение до края на земята.”

Петрово 2:9 „Вие, обаче, сте избран род, царско свещенство, свет народ, люде, които Бог придоби, за да възвестява превъзходствата на Този, Който ви призова от тъмнината в Своята чудесна светлина.”

Сол. 5:5 „Защото вие всички сте синове на светлината, синове на деня: не сме от нощта, нито от тъмнината.”

Римляни 13:12 „Нощта премина, а денят наближи; и тъй нека отхвърлим делата на тъмнината и да се облечем в оръжието на светлината.”
цитирай
16. galatceq - Добре, но не си ли съгласен, че на...
08.04.2010 17:31
Добре, но не си ли съгласен, че наистина всеки има и от двете страни ? Никой не е само светъл или само тъмен , въпросът е кое преобладава ;) Поне аз така смятам .
цитирай
17. анонимен - Мартин
08.04.2010 17:43
Злото е като вирус, който е влязъл в нас още от самото начало. За това има и понятие - първороден грях. Т.е. ние се раждаме вече с тъмнина, благодарение на нашите прародители. Но ние трябва да се борим с тъмнината, а не да се сливаме с нея, или пък да признаваме нейната власт, защото каква власт има тъмнината пред светлината или пък лъжата пред истината. Може и да имаме две страни, но ние избираме коя да проявяваме. Прочие колкото повече правиш добро, толкова повече добрата ти страна измества другата и обратното. И бъди сигурна, че тези същества са най-вече заинтересовани да проявяваме тъмната си страна, защото само така могат да добият власт над нас. Което е тяхна заветна цел. Още от самото начало на човечеството.
цитирай
18. galatceq - Но аз съм забелязала нещо - когато ...
08.04.2010 17:46
Но аз съм забелязала нещо - когато изпитвам негативизъм и желание за борба със злото, неговия ефект става още по-голям, а когато целенасочено му изпращам любов и светлина, този ефект намалява или се губи . С това аз не признавам властта на злото над мен , а го обезсилвам .
цитирай
19. анонимен - Мартин
08.04.2010 17:57
Така е, за това не трябва да се гневим, защото само увеличаваме злото. Ставаме като него и по този начин то побеждава. Добре правиш, че му отвръщаш с позитивизъм, това е единствения начин по който трябва да му се противопоставяме. За това когато получим шамар трябва да даваме и другата бузка, а не да отвръщаме със зло :). Така че не се стреми да се слееш със злото, няма нищо хубаво там, където е то. Тези които сега се представят за Плеядианци и спекулират с името на Христос, в миналото са се представяли за нещо друго и никога не са губели връзка с хората. Но те не са като нас, нито могат да ни помогнат, нито искат да ни помогнат, а точно обратното.
цитирай
20. galatceq - Никога не тръгвам на сляпо, несл...
08.04.2010 18:08
Никога не тръгвам на сляпо, неслучайно и в постинга от линка на misbis на едно място се казва : " Винаги поставяйте под съмнение това, което чувате даже това, което ви казваме ние сега."
цитирай
21. silverlining - Присъединявам се:
08.04.2010 18:09
анонимен написа:
Така е, за това не трябва да се гневим, защото само увеличаваме злото. Ставаме като него и по този начин то побеждава. Добре правиш, че му отвръщаш с позитивизъм, това е единствения начин по който трябва да му се противопоставяме. За това когато получим шамар трябва да даваме и другата бузка, а не да отвръщаме със зло :). Така че не се стреми да се слееш със злото, няма нищо хубаво там, където е то. Тези които сега се представят за Плеядианци и спекулират с името на Христос, в миналото са се представяли за нещо друго и никога не са губели връзка с хората. Но те не са като нас, нито могат да ни помогнат, нито искат да ни помогнат, а точно обратното.

цитирай
22. raders - и пак
08.04.2010 21:22
Имам доста възражения, но ще се огранича върху две. Първо - откъде накъде плеядианци и кой си ги измисля тези дивотии? И ясно ли му е, че Плеядите отстоят на разстояние от окоро 250 светлинни години? Бая ще трябва да походи до там и от там насам. Второ - това са сравнително млади сини звезди от типа "Бе" - тоест доста големи, поради което няма как да съдържат обитаеми планети. Това са основно дъщерите на Атлас: - Алциона, Електра, Мая, Меропа, Тайгета, Келена, Астеропа; така са ги кръстили древните гърци - с прекрасни имена, но понеже този разсеян звезден куп е от млади звезди /вече го казах/, просто не е възможно там да е възникнала набързо каквато и да било форма на живот, камо ли технологична цивилизация. За сравнение слънчевата система е на 4.5 милиарда години, а Плеядите на няколко милиона. Освен това големите сини звезди бързо изразходват своята енертия и бързо умират, а за да възникне еволюция под какавато и да било форма са нужни милиарди години. Така че преди да се публикува подобно нещо /ясно, че се касае за езотерика/, трябва да се прочете и малко странична литература - белким помогне. Трето: тук се говори с някаква сигурност за събитията, че точно така нещата са се случили, както са описани, все едно авторът е присъствал лично на сътворението и дори е давал съвети на Господ, което е доста смехотворно. Дразнещо е не толкова поради някаква нескопосаност /винаги е съществувала фантастиката/, но и поради очебийна некомпетентност. Ми мама му стара, преди да пуснете нещо подобно, поне се посъветвайте с компетентни хора или дори с психиатър. Никак не е излишно.
цитирай
23. galatceq - :) Поздравления, че познаваш ми...
08.04.2010 21:30
:) Поздравления, че познаваш митологията на гърците, но с останалите ти изказвания няма как да се съглася. Това са думите на материалистичната наука, която за мен изобщо не е авторитет , съжалявам ;) И освен това тези неща са предадени както се споменава телепатично, което тази наука още не може да си обясни ;)
цитирай
24. raders - няма как
08.04.2010 22:27
galatceq написа:
:) Поздравления, че познаваш митологията на гърците, но с останалите ти изказвания няма как да се съглася. Това са думите на материалистичната наука, която за мен изобщо не е авторитет , съжалявам ;) И освен това тези неща са предадени както се споменава телепатично, което тази наука още не може да си обясни ;)


Не че не вярвам в телепатията и телепатичните контакти. Не че отхвърлям феномени от духовен характер. Не че не допускам възможност за духовни прозрения, пророчества и прераждания. Не че материалистичната наука е безгрешна и няма да настъпят промени, но поне е наука. И вероятно всички тези феномени ще намерят някога достатъчно приемливо обяснение, защото обратното е невъзможно. Но когато се омешват неизяснени езотерични понятия с факти, обсъждани и утвърдени от /низвергнатата/ материалистична наука и тотално се объркват /както е сега с някакви несъществуващи плеядинци/, то просто един грамотен човек няма как да не го забележи. Препоръчам Ви да обърнете внимание на две книги за астрономията: "Отвъд луната" и "Вселената във времето" на италианския астроном Паоло Мафей. Касае се за астрономия, а не за древни гърци. Понеже навлизате в космологията, боравите с астрономически термини и ги обвързвате някак с телепатията, това ще ви е нужно. Но повтарям: Точно там - в разсеяния звезден куп Плеядите, вие няма как да намерите сродни души, защото просто ги няма. Търсете ги някъде другаде!
цитирай
25. podvodni - До райдерс
08.04.2010 22:43
Човече намери друг подход към сърцето на дамата!
цитирай
26. galatceq - Добре, аз приемам, че Паоло Мафей е ...
08.04.2010 22:53
Добре , аз приемам, че Паоло Мафей е имал своите изследвания по въпроса , довели го до тези заключения. Но все пак виж още една алтернативна информация : "http://selenabg.com/index.php/2008-08-12-22-05-32/2008-07-28-06-20-41/40-2008-07-27-20-28-03/1633-2009-05-09-12-55-13.html
цитирай
27. galatceq - Човече намери друг подход към съ...
08.04.2010 22:59
podvodni написа:
Човече намери друг подход към сърцето на дамата!

:))) Може би е старомоден начин от негова страна
цитирай
28. podvodni - Човече намери друг подход към съ...
08.04.2010 23:01
galatceq написа:
podvodni написа:
Човече намери друг подход към сърцето на дамата!

:))) Може би е старомоден начин от негова страна

Може. Но същият подход имаше и към мисбис. И там удари на камък.
цитирай
29. galatceq - :))) Направи ми впечатление. Но тъй ...
08.04.2010 23:04
:))) Направи ми впечатление . Но тъй като всеки от нас има някакъв урок ....
цитирай
30. podvodni - :))) Направи ми впечатление. Но тъй ...
08.04.2010 23:06
galatceq написа:
:))) Направи ми впечатление . Но тъй като всеки от нас има някакъв урок ....

Изглежда че уважаемият Ромео често ще повтаря един и същи клас!
цитирай
31. galatceq - :)))) Все пак дано не е така - неза...
08.04.2010 23:09
:)))) Все пак дано не е така - независимо от тези различия във виждане за вселената и отделно подход към другия пол аз не забравям, че всичко е едно и му желая само доброто !
цитирай
32. podvodni - Разбира се, нищо лошо. Абе той да не ...
08.04.2010 23:12
Разбира се, нищо лошо. Абе той да не би да се засрами?
цитирай
33. galatceq - Остава да видим ;)
08.04.2010 23:14
Остава да видим ;)
цитирай
34. universalnite000 - О, каква интересна дискусия се е ...
08.04.2010 23:19
О, каква интересна дискусия се е заформила тук ! Но специално за др. Радев да кажа - много е млада за теб galatceq, не се учудвай за неразбирането й :)
цитирай
35. podvodni - Ти да видиш - Ами ако е взел да чете от ...
08.04.2010 23:20
Ти да видиш - Ами ако е взел да чете от нашата литература? Все пак сродните души са си по-близки. Момиче, чувствам че ще те загубим!
цитирай
36. podvodni - О, каква интересна дискусия се е ...
08.04.2010 23:21
universalnite000 написа:
О, каква интересна дискусия се е заформила тук ! Но специално за др. Радев да кажа - много е млада за теб galatceq, не се учудвай за неразбирането й :)

Светът е оцелял щото се е смял. Маде ин Габрово!!
цитирай
37. galatceq - :)))) Бъдете спокойни, приятели - ...
08.04.2010 23:22
:)))) Бъдете спокойни , приятели - тук съм си и ще продължа да ви запознавам с нетрадиционните възгледи.
цитирай
38. raders - жалко
08.04.2010 23:25
galatceq написа:
:)))) Все пак дано не е така - независимо от тези различия във виждане за вселената и отделно подход към другия пол аз не забравям, че всичко е едно и му желая само доброто !


:) Всъщност, никак не предполагах, че контактувайки с "плеядинци" вие просто търсите духовни братя, но ми се стори, че посоките са малко погрешни, та затова се намесих малко неудачно, мислейки че става въпрос за науката астрономия. А всъщност, някой тук ми подсказа, че контактите са на емоционално ниво и аз направо съм разбил сърцето на дамата с този погрешен ход, за което безкрайно съжалявам. Ми така е - човек като не разбира от телепатия... си припикава късмета
цитирай
39. universalnite000 - О, каква интересна дискусия се е ...
08.04.2010 23:26
podvodni написа:
universalnite000 написа:
О, каква интересна дискусия се е заформила тук ! Но специално за др. Радев да кажа - много е млада за теб galatceq, не се учудвай за неразбирането й :)

Светът е оцелял щото се е смял. Маде ин Габрово!!

Много си прав , смехът е алфата и омегата на оцеляването . А за др. Радев все пак да напомня , че е от града на Любовта ( поне така е писал в инфото си ) , така че нека да го разберем и него , нали ?
цитирай
40. podvodni - Ох, камък ми падна от сърцето. Абе аз ...
08.04.2010 23:26
Ох, камък ми падна от сърцето. Абе аз не че ревнувам, ама.......
цитирай
41. galatceq - :)))))))))))))))) Oтдавна не се ...
08.04.2010 23:29
:)))))))))))))))) Oтдавна не се бях смяла така !!! raders, бъди спокоен - сърцето ми си е цяло, не се притеснявай за мен
цитирай
42. podvodni - Знаех си аз. Прочел е нещо-друго и ...
08.04.2010 23:29
Знаех си аз. Прочел е нещо-друго и атакува с нови сили. Обявявам ти дуел!
цитирай
43. galatceq - Знаех си аз. Прочел е нещо-друго и ...
08.04.2010 23:32
podvodni написа:
Знаех си аз. Прочел е нещо-друго и атакува с нови сили. Обявявам ти дуел!

:)))) Това май е знак, че и аз трябва да намеря нова шпага :) пардон, ново четиво :)))))
цитирай
44. universalnite000 - Леле, както е тръгнало и секунданти ...
08.04.2010 23:33
Леле, както е тръгнало и секунданти ще ви трябват - аз съм насреща ;)
цитирай
45. podvodni - Дуелът е за теб, а не със теб. Един за ...
08.04.2010 23:36
Дуелът е за теб, а не със теб. Един за всички всички за един. Къде сте бе хора изпускаме я ей!
цитирай
46. galatceq - Голяма чест ми оказвате, трогната ...
08.04.2010 23:39
Голяма чест ми оказвате , трогната съм. Но да видим дали raders ще приеме това предизвикателство ;)
цитирай
47. podvodni - Хирон понякога много ме кефи!!
08.04.2010 23:39
Хирон понякога много ме кефи!!
цитирай
48. galatceq - Остава да видим и другата страна ...
08.04.2010 23:43
Остава да видим и другата страна какво мисли за Хирон :)
цитирай
49. podvodni - Уважаеми райдерс, красотата в о...
08.04.2010 23:47
Уважаеми райдерс, красотата в общуването даже и да сме на различни становища е мнооого по-приятно когато има усмивка. Радвам се когато спорим без обиди и квалификации. Тогава можем наистина да разберем "противника", точна като ти разбра нас. За себе си знам че за в бъдеще споровете с теб могат да бъдат много интересни иприятни. Предполагам че и другите са на моето мнение. Поздрави най-сърдечни!!
цитирай
50. galatceq - Уважаеми райдерс, красотата в о...
08.04.2010 23:50
podvodni написа:
Уважаеми райдерс, красотата в общуването даже и да сме на различни становища е мнооого по-приятно когато има усмивка. Радвам се когато спорим без обиди и квалификации. Тогава можем наистина да разберем "противника", точна като ти разбра нас. За себе си знам че за в бъдеще споровете с теб могат да бъдат много интересни иприятни. Предполагам че и другите са на моето мнение. Поздрави най-сърдечни!!

:) Съгласна съм с теб, има един джентълменски момент при raders. Докато при някои други ( да не им споменавам тук имената ) напълно липсва !
цитирай
51. podvodni - Беше наистина прекрасно. Приемете ...
08.04.2010 23:51
Беше наистина прекрасно. Приемете един поздрав от мен
http://www.youtube.com/watch?v=n4oDHKImC_0&feature=PlayList&p=D0CD50D813F940A3&playnext_from=PL&playnext=6&index=6
цитирай
52. galatceq - :) Много мило, ще си го пусна тъкмо ...
08.04.2010 23:56
:) Много мило , ще си го пусна тъкмо преди лягане, а за е пълно доброто настроение на всички, които се отбиха тук ето и от мен : http://www.youtube.com/watch?v=sIgVi4Kbh1k
цитирай
53. podvodni - Ейййй, на Енигма каква медитация ...
09.04.2010 00:00
Ейййй , на Енигма каква медитация става. Един път медитирах и беше неописуемо!!
цитирай
54. galatceq - :) Значи съм усетила подсъзнателно ...
09.04.2010 00:03
:) Значи съм усетила подсъзнателно какво да ти пратя . Наистина е приятно на тази музика да се медитира , аз си обичам и Китаро .
цитирай
55. podvodni - Никога не бях го слушал. Невероятно ...
09.04.2010 00:11
Никога не бях го слушал. Невероятно е!! Тенкю дарлинг!!
цитирай
56. galatceq - :)) Ю уелкъм ! Сега ще ви пожелая лека ...
09.04.2010 00:13
:)) Ю уелкъм ! Сега ще ви пожелая лека и светла нощ, заредени с положителност ;)
цитирай
57. анонимен - това ще да е нещо като "бала...
09.04.2010 09:55
това ще да е нещо като "балансиран бюджет" :-П
цитирай
58. xfilebg - Да, някои още не са излезли от Матрицата...
09.04.2010 10:47
Да, някои още не са излезли от Матрицата...
цитирай
59. анонимен - Някои обаче са
09.04.2010 10:51
Истината за Христос:
http://ussrfenix.blog.bg/politika/2010/04/09/hristiianstvo-i-komunizym-hristos-e-komunist.525349
цитирай
60. анонимен - Мартин
09.04.2010 14:10
"Истината" ти за Христос е много слабо аргументирана. Ако беше пуснал коментарите щях и да ти покажа къде са местата "ако мине мине". Другият път, когато решиш да представяш революционна истина си направи труда да изучиш внимателно и двете страни, а не просто да прегърнеш тази, която съвпада с личния ти интерес. Ако беше чел Новия Завет щеше да усетиш как темичката ти "куцука".
цитирай
61. mileidi46 - Olele!!
12.04.2010 12:56
Tuk stava vse po interesno..a az ...mnogo sam izpusnala...pak 6te se vurna..
:)))
цитирай
62. galatceq - :)) Да, шоуто се получи. . добре д...
12.04.2010 13:14
:)) Да, шоуто се получи .. добре дошла отново ;)
цитирай
63. svilen75 - Плеядците вече са тук. Утре се оч...
17.04.2010 02:25
Плеядците вече са тук. Утре се очаква пристигането на гаргамелите, вдруги ден - на плазмодерите. Няколко Наполеоновци вече се разхождали сред нас, а скоро се очаква наплив от Исусовци, Мохамедовци и Супернови. Казаха го днес по новините, по информация от МЗ. Изтървали няколко пациента от клиниката в Курило. Ако ги срещнете не се препоръчва да влизате в контакт с тях, още по-малко да навлизате в спорове относно авторитета на омразната материалната наука и светлата псевдонаука, а да се обадите на най-близкия орган на реда или лечебно заведение. Там имали хапченца като за тях.
цитирай
64. galatceq - :) Говориш като препатил от хапч...
17.04.2010 08:32
:) Говориш като препатил от хапченца ...
цитирай
65. анонимен - Защо всички смятащи се за плеяди...
15.01.2011 18:29
Защо всички смятащи се за плеядианци и разни там контактьори не отидат до Раднево зада си оправят аурите?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: galatceq
Категория: Хоби
Прочетен: 2331889
Постинги: 507
Коментари: 2666
Гласове: 9047
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930